Capgemini wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość w kampanii rekrutacyjnej
Pod hasłem „Love Your Career. Ace Your Career” ruszyła kampania Capgemini, promująca firmę jako przyjaznego pracodawcę. Marka wykorzystała do działań rozszerzoną rzeczywistość (AR).
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/capgemini-ar-655.png)
Akcja trwa na ulicach Krakowa, Katowic, Opola, Wrocławia i Poznania.
Umieszczony na plakatach marker rozszerzonej rzeczywistości przeniesie cyfrowe informacje i obiekty do fizycznej przestrzeni miejskiej. Za pomocą wirtualnego quizu, który pojawi się przed oczami obserwatorów po aktywowaniu markera telefonem, mieszkańcy miasta mogą sprawdzić czy tworzą z Capgemini idealne połączenie. Odpowiedzą na proste pytania dotyczące m.in ulubionego sposobu spędzania wolnego czasu czy preferencji kulinarnych.
Quiz został skonstruowany w oparciu o wewnętrzne badanie pracowników, którzy udzielili odpowiedzi na te same pytania.
Partnerem w przygotowaniu i realizacji kampanii jest Agencja Strategiczno-Kreatywna Preria z Wrocławia.
Dołącz do dyskusji: Capgemini wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość w kampanii rekrutacyjnej