Carex z promocją konsumencką dla rodzin
Producent środków do higieny Carex wystartował od marca z aktywacją konsumencką, która ma zachęcać do spędzania wolnego czasu z rodziną. Akcja trwa przez dwa miesiące.
W ramach przygotowanej promocji, należy kupić dwa dowolne produkty Carex w jednych zakupów i zachować paragon. Kolejnym krokiem jest zrobienie zdjęcia przedstawiającego rodzinne spędzanie wolnego czasu i zgłoszenie go przez stronę internetową producenta. Autorzy dwóch najbardziej kreatywnych zdjęć zdobędą voucher na rodzinny weekend w 4-gwiadkowym hotelu nad polskim morzem. Kolejne 500 osób wygrywa dziecięce poduszki podróżne z Myszką Miki.
Dodatkowo, w okresie trwania promocji do mydeł w płynie z pompką Carex dołączone zostaną tatuaże dla dzieci z bohaterami serialu „Miki i Raźni Rajdowcy” emitowanego codziennie w Disney Junior.
Akcją objęte są wszystkie produkty Carex: antybakteryjne mydła w płynie (w butelkach z pompką i opakowaniach uzupełniających), antybakteryjne mydła w kostce oraz antybakteryjne żele do rąk.
Promocja będzie komunikowana w mediach społecznościowych marki, kampanią telewizyjną w kanale Disney Junior, a także przez materiały POS.
Organizatorem promocji jest agencja reklamowa i360. Za działania komunikacyjne odpowiada Tailor Made PR.
Dołącz do dyskusji: Carex z promocją konsumencką dla rodzin