Carrefour ruszył z kampanią "Akcja Anty-Inflacja"
Sieć handlowa Carrefour rozpoczęła „Akcję Anty-Inflacja”, w której promuje specjalne oferty, które w czasie wysokiej inflacji mają być wsparciem dla jego klientów. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.
Osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny z wyrazistą hard-rockową kompozycją muzyczną, która podkreśla mocną odpowiedź Carrefoura na inflację, czyli zestaw specjalnych ofert, "by jeść i kupować bez wyrzeczeń".
Ofercie marek własnych poświęcony jest osobny spot telewizyjny w ramach kampanii „Akcja Anty-Inflacja".
Kampania obejmuje telewizję, materiały POS, katalogi, radio i digital.
Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały przygotowała agencja Saatchi & Saatchi.
Spot wyreżyserowała Martyna Iwańska, za produkcję odpowiada Dynamo, postprodukcją zajął się Prodigious. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Arena Media, Pure Play i Performics.
Dołącz do dyskusji: Carrefour ruszył z kampanią "Akcja Anty-Inflacja"
Poza tym mądrze rąbiąc zakupy zawsze wyjdzie taniej, w tym wypadku również - kupując marki własne znacznie obniżymy kwotę rachunku