SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CD Projekt ze wzrostem wpływów i zysku netto, więcej ze sprzedaży „Gwinta” i z GOG.com

Grupa CD Projekt w minionym kwartale zanotowała 99,34 mln zł wpływów ze sprzedaży i 45,26 mln zł zysku netto. Przychody i zysk firmy wzrosły w jej obu podstawowych segmentach działalności: produkcji gier przez CD Projekt RED oraz ich dystrybucji na platformie GOG.com. Najwięcej wpływów przyniosła sprzedaż gry „Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana”.

W pierwszym kwartale br. przychody CD Projekt ze sprzedaży wyniosły 99,34 mln zł, co wobec 87 mln zł rok wcześniej oznacza wzrost o 14,2 proc. Jednocześnie koszty sprzedaży zmalały w skali roku z 17 do 14,82 mln zł.

Zysk netto firmy zwiększył się o 39 proc. - z 32,56 do  45,26 mln zł.

W raporcie finansowym firma informuje, że jej spółka zależna CD Projekt RED w minionym kwartale dalej pracowała nad grami „Cyberpunk 2077” i „Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana” oraz promowała dostępną już wersję tej drugiej. Z kolei w serwisie sprzedażowym GOG.com. wprowadzono największą jak dotąd aktualizacje klienta GOG Galaxy

- Na dzień publikacji niniejszego sprawozdania gracze mogą już wybierać spośród blisko 2 000 tytułów dostępnych na GOG.com. Od strony wysokości przychodów najważniejszym produktem segmentu GOG.com w okresie pierwszych 3 miesięcy bieżącego roku był „Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana” - informuje CD Projekt.

Wpływy sprzedażowe CD Projekt RED z działalności kontynuowanej wzrosły w skali roku z 68,56 do 75,52 mln zł, a zysk netto - z 32,3 do 43,7 mln zł. Natomiast GOG.com zanotował wzrost przychodów ze sprzedaży z 20,11 do 32,87 mln zł i zysku netto z 262 tys. zł do 1,56 mln zł.

W 2015 i 2016 roku wyniki CD Projekt napędzała przede wszystkim sprzedaż trzeciej części „Wiedźmina”. W ub.r. firma zanotowała 583,9 mln zł wpływów netto ze sprzedaży i 250,5 mln zł zysku netto.

W marcu br. podała, że sprzedała dotychczas 25 mln egzemplarzy trzech części „Wiedźmina” i dodatków do nich.

Dołącz do dyskusji: CD Projekt ze wzrostem wpływów i zysku netto, więcej ze sprzedaży „Gwinta” i z GOG.com

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dh
"Najwięcej wpływów przyniosła sprzedaż gry „Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana”."

To już podczas testów beta tak zarabiają? Cudotwórcy.
odpowiedź
User
ja
Ciekawe gdzie oni tego Gwinta sprzedawali jak to jest darmowa beta? Nie wiem kogo wy zatrudniacie, ale zwolnijcie bo nie zna się na tym co robi.
odpowiedź
User
jan
Faktycznie warto jest wspomnieć, że po pierwsze Gwint jest grą darmową, a wpływy generuje z tzw. mikro-transakcji. Po drugie dopiero przedwczoraj weszła w fazę otwartych beta-testów. Do tej pory była w fazie zamkniętej bety.
odpowiedź