„M jak miłość” i półfinały Ligi Mistrzów najdroższe w cenniku TVP
W maju reklamodawcy TVP najwięcej zapłacą za spoty w blokach reklamowych przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy półfinałowych meczach Ligi Mistrzów.
Najdroższy spot w majowym cenniku w TVP kosztuje przy serialu „M jak miłość” w TVP2. Wyceniono go na 93,7 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów).
Nieznacznie mniej, bo 71 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy półfinałowych meczach Ligi Mistrzów, które TVP1 pokaże 1 i 8 maja br.
Publiczny nadawca będzie w maju transmitować również Mistrzostwa Świata w piłce nożnej UE-20. Mecze będą pokazywane w okresie od 23 maja do 15 czerwca na antenach TVP1, TVP2 i TVP Sport. Spoty przy spotkaniach z udziałem Polaków (23 maja mecz z Kolumbią, 29 maja – z Senegalem) wyceniono na maksymalnie 69,6 tys. zł. Biuro Reklamy TVP zastrzega jednak, że reklamodawcom, którzy nie są oficjalnymi sponsorami MŚ U-20, zakup cennika zostanie potwierdzony po wygaśnięciu pierwszeństwa zakupu dla oficjalnych sponsorów.
Na antenie TVP1 w maju pokazany zostanie konkurs piosenki Eurowizja 2019. Polskę będzie tam reprezentować zespół Tulia. Półfinał konkursu z jego udziałem odbędzie się 14 maja. Za reklamę przy tej relacji trzeba zapłacić 23,6 tys. zł Finał Eurowizji 2019 transmitowany będzie 18 maja br. - wtedy reklamodawcy zapłacą za spot 46,1 tys. zł.
31 maja br. widzowie TVP1 będą mogli oglądać Siatkarską Ligę Narodów Mężczyzn. Tego dnia Polacy zagrają z Australią. Cena spotu przy transmisji tego spotkania wynosi 67 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani obecnością w blokach przy pokazywanych w TVP1 serialach najwięcej zapłacą za reklamę przy serialu „Stulecie winnych” - do 46,9 tys. zł. Przy „Ojcu Mateuszu” cena jest sporo niższa i wynosi 36,7 tys. zł.
Stawka spotu pokazywanego przy „Wiadomościach” to maksymalnie 39 tys. zł w dni powszednie (w niedzielne wieczory wg cennika nie ma bloku reklamowego bezpośrednio przy tym serwisie).
Za reklamę przy serwisie sportowym reklamodawcy zapłacą 26,9 tys. zł w dni robocze i 19,4 tys. zł w niedziele. Zaś ci zainteresowani pojawieniem się przy prognozie pogody muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 39,5 tys. zł w dni powszednie i 48,5 tys. zł w niedzielny wieczór.
Ponad 60 tys. zł kosztują reklamy przy serialach „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe” w TVP2. Przy pierwszej produkcji stawka wynosi 64,1 tys. zł, a przy drugiej – 63 tys. zł.
Na reklamę przy serialu „Na sygnale” trzeba wydać 56 tys. zł, przy „O mnie się nie martw” - 30,6 tys. zł, a przy „Rodzince.pl” - 22,4 tys. zł.
Z kolei spot przy nowym programie TVP2 „Europa da się lubić” (premiery w soboty, powtórki w czwartki) wyceniono na maksymalnie 24,9 tys. zł.
Biuro Reklamy TVP jako pierwsze ogłosiło cennik reklamowy na maj.
Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” i półfinały Ligi Mistrzów najdroższe w cenniku TVP