Ceny reklamy w stacjach Grupy RMF o 8-9 proc. w górę, najdroższe spoty za ponad 30 tys. zł
W cenniku reklamowym Grupy RMF, który będzie obowiązywać w styczniu i lutym przyszłego roku, stawki są o 8-9 proc. wyższe niż obecnie. Nadawca uzasadnia to wzrostem słuchalności swoich rozgłośni.
Wśród poszczególnych stacji Grupy RMF jak zwykle zdecydowanie najdroższe dla marketerów jest RMF FM. W nowym cenniku najdroższe 30-sekundowe spoty w tej rozgłośni kosztują 29,9 tys. zł (emisja w środę, czwartek lub piątek w godz. 8-10). W RMF Maxxx i Radiu Gra za reklamę trzeba będzie zapłacić maksymalnie 4,9 tys. zł, a w RMF Classic - 2,25 tys. zł.
Z kolei w pakietach RMF 3D i RMF na Maxxa i RMF z Klasą ceny najdroższych spotów wynoszą nieco ponad 30 tys. zł (we wszystkich dotyczą emisji od środy do piątku w godz. 8-10). W pierwszym jest to 33,5 tys. zł, w drugim - 31,19 tys. zł, a w trzecim - 32,02 tys. zł.
Ogółem w porównaniu z obecną ofertą średnia cena reklam w RMF FM wzrośnie o 8,8 proc., w RMF Maxxx i RMF Classic - po 8,2 proc., w pakietach RMF 3D i RMF na Maxxa - po 8,7 proc., a w RMF z Klasą - o 8,8 proc.
Grupa RMF uzasadnia tę podwyżkę rosnącymi wynikami słuchalności swoich stacji oraz dobrą koniunkturą w reklamie radiowej. - Rok 2015 był rekordowy dla radia, które zanotowało kilkunastoprocentową dynamikę wzrostu rok do roku, wzrosła liczba klientów, radio znacząco ugruntowało swoją trzecią pozycję w torcie wydatków reklamowych - wylicza Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF. - Z naszych analiz wynika, że bardzo duże zainteresowanie reklamą radiową utrzyma się również w przyszłym roku - dodaje.
Dołącz do dyskusji: Ceny reklamy w stacjach Grupy RMF o 8-9 proc. w górę, najdroższe spoty za ponad 30 tys. zł