CES 2015: ponad 100 nowości od Huawei, strategia Hilink
Podczas targów CES 2015 (Consumer Electronics Show) w Las Vegas firma Huawei zaprezentowała ponad 100 różnych urządzeń, w tym m.in. nowe smartfony, akcesoria, tablety, urządzenia domowe, modemy oraz OTT. Firma zapowiedziała również rozpoczęcie wdrażania nowej strategii produktowej pod nazwą Hilink.
![Stoisko Huawei na targach CES 2015](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/huawei-ces2015-655.jpg)
Huawei zaprezentowało na targach CES 2015 flagowe urządzenia Huawei oraz serii Honor. Wśród nich znalazły się takie modele jak Huawei P7 (edycje Sapphire, Arsenal i wersja standard), Huawei Mate7 (zarówno wersje premium, jak i standardowe edycje), a także Honor 6 i Honor 6 Plus.
Firma podała, że smartfon Huawei P7 na przestrzeni 6 miesięcy od majowej premiery w Paryżu w 2014 r. został sprzedany w ponad 4 mln egzemplarzy. Z kolei model G7 został sprzedany w ponad 1 mln egzemplarzy w 2 miesiące od premiery.
W ramach nowej strategii Hilink, Huawei zamierza oferować użytkownikom na całym świecie zintegrowane rozwiązania pozwalające na wygodne korzystanie z inteligentnych urządzeń i zasobów internetowych. Wizja chińskiego producenta skupia się na rozbudowanej koncepcji inteligentnego domu, w którym wszystkie urządzenia są ze sobą sprzężone i współpracują ze sobą. Platforma Huawei ma obejmować zarówno urządzenia multimedialne, jak również np. urządzenia monitorujące jakość powietrza, inteligentne gniazdka, zdalnie sterowane za pomocą podczerwieni oświetlenie, a także inteligentne ogrzewanie budynków, a wszystko pod kontrolą użytkownika.
Huawei jako część zintegrowanego systemu Hilink zaprezentowało w Las Vegas takie urządzenia jak Huawei MediaPad T1, model X1, smart-opaska TalkBand B1, mobilny router E5 Pro, urządzenia domowe z serii PT500 oraz WS331C, a także OTT Huawei M330 i moduł samochodowy ME909Tu-565.
Dołącz do dyskusji: CES 2015: ponad 100 nowości od Huawei, strategia Hilink