Cezary Pazura i Ewa Kasprzyk w kampanii edukacyjnej Fundacji Warszawski Instytut Bankowości
Cezary Pazura i Ewa Kasprzyk zostali twarzami kolejnej edycji kampanii edukacyjnej sektora bankowego “Bankowcy dla CyberEdukacji”,
Akcja edukacyjna “Bankowcy dla CyberEdukacji " koordynowana jest przez Fundację Warszawski Instytut Bankowości we współpracy ze Związkiem Banków Polskich. Dotychczas w ramach pięciu edycji, zrealizowano 120 odcinków edukacyjnych z udziałem blisko 100 ekspertów i znanych osób.
Celem kampanii jest edukacja w zakresie zagadnień dotyczących bezpieczeństwa finansów, zakupów online, ochrony tożsamości czy uświadomienia na temat szans i zagrożeń związanych z aktywnością w cyberprzestrzeni.
We wspólne działania zaangażowane są największe banki w Polsce, eksperci oraz znani i lubiani goście, którzy opowiadają widzom o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo w internecie. Tegoroczni ambasadorzy dołączyli do grona takich osób jak m.in. aktor Michał Piela, standuperzy Michał Kempa i Piotr Szumowski, satyrycy Artur Andrus i Grzegorz Halama czy dziennikarze Maciej Orłoś i Beata Tadla, którzy uczestniczyli w poprzednich edycjach kampanii.
Forex, fake newsy, wyłudzenia w kampanii “Bankowcy dla CyberEdukacji
Nowa odsłona kampanii to aktualne tematy i nowi ambasadorzy - Ewa Kasprzyk i Cezary Pazura.
– To bardzo ważne i potrzebne. Kilka lat temu zrobiłem zdjęcie biletu lotniczego i wrzuciłem do mediów społecznościowych. Głupie, ale prawdziwe… Dziś już bym tego nie zrobił – opowiadał na planie filmowym Cezary Pazura. – Mam koleżankę, która online padła ofiarą oszusta matrymonialnego. To się dzieje naprawdę, choć brzmi jak fabuła filmu – wspominała Ewa Kasprzyk.
Oszustwa na rynku Forex, problem fake newsów, ochrona danych osobowych i uwierzytelniających, wyłudzenia na znajomego, czy oszustwa matrymonialne – to niektóre z tematów poruszanych w nowej odsłonie kampanii. Trafią one do bardzo szerokiej grupy odbiorczej – uczniów szkół podstawowych, szkół średnich, studentów oraz seniorów. Będą wykorzystywane zarówno podczas spotkań bezpośrednich, jak i promowane we własnych kanałach komunikacji oraz mediach różnego rodzaju i zasięgu. Istnieje także możliwość ich bezpłatnego udostępnienia za porozumieniem z organizatorami.
Kampania filmowa „Bankowcy dla CyberEdukacji” realizowana jest przez Fundację Warszawski Instytut Bankowości, a patronuje jej Związek Banków Polskich. Kampanię finansowo i merytorycznie wspierają wszystkie największe banki w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Cezary Pazura i Ewa Kasprzyk w kampanii edukacyjnej Fundacji Warszawski Instytut Bankowości