Change Communications wygrywa przetarg Plusa. Mumio znika z reklam
Agencja Change Communications Warsaw przejmuje od PZL obsługę reklamową sieci Plus w zakresie ATL. Nowa kampania będzie utrzymana w nowym formacie kreatywnym, już bez udziału kabaretu Mumio.
Change Communications Warsaw wywalczyła obsługę Plusa w zakresie kreacji i realizacji ATL-owych kampanii reklamowych w przetargu prowadzonym od marca br. Polkomtel uzasadnia, że „zaprezentowana przez tę agencję strategia i ogólna koncepcja kreatywna w największym stopniu odpowiadały oczekiwaniom co do nowego sposobu komunikacji marki Plus”. Operator nie informuje, które inne agencje brały udział w tym przetargu ani na jak długo podpisano umowę z Change Communications.
Poprzednio reklamy Plusa przez prawie dekadę przygotowywała agencja PZL. Od 2005 roku w kampaniach sieci występowali członkowie kabaretu Mumio. Reklamy z ich udziałem były utrzymane w żartobliwej, lekko absurdalnej konwencji i szybko stały się popularne, m.in. dzięki zabawnym grepsom i powiedzonkom. Ogółem kabaret wystąpił w ponad 100 spotach Plusa. Niektóre z nich zostały nagrodzone w konkursach KTR i Effie. Ostatnią były emitowane we wrześniu reklamy Samsunga Galaxy S III w Plusie (obejrzyj je).
>>> Iwo Zaniewski, dyrektor artystyczny PZL, o początkach współpracy z Mumio przy reklamach Plusa
Nowa kampania sieci - przygotowana już przez Change Communications i promująca ofertę świąteczną - będzie utrzymana w nowym formacie kreatywnym. Zabraknie w niej już kabaretu Mumio, których w reklamach Plusa pojawiał się od 2005 roku.
Dołącz do dyskusji: Change Communications wygrywa przetarg Plusa. Mumio znika z reklam
Czasami mam wrażenie, że twórcy reklam traktują konsumentów jak idiotów, albo sami są takimi idiotami, że nie zdają sobie sprawy z tego, że ich reklamy nie są ani śmieszne, ani mądre, ani dowcipne, ani rzeczowe, tylko bezgranicznie prymitywne. Prawdopodobnie odzwierciedlają poziom umysłowy ich "tfurcuf"..