Chińscy użytkownicy komórek szukają giełdowych informacji
mInfo - chiński dostawca mobilnych wyszukiwarek - przedstawił kategorie, z których w ubiegłym roku chińscy posiadacze komórek wyszukiwali najwięcej terminów.
Podobnie jak rok wcześniej, najpopularniejszymi kategoriami w roku 2007 okazały się informacje na tematy dotyczące rozrywki - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
Jednak najszybszy wzrost popularności zanotowała kategoria obejmująca informacje giełdowe i finansowe. Liczba wyszukiwań wzrosła tutaj w ujęciu rocznym az ośmiokrotnie, co pozwoliło przesunąć jej się z czwartego na drugie miejsce.
W pierwszej piątce znalazły się jeszcze dzwonki i zdjęcia, pogoda i podróże oraz wypoczynek i rekreacja.
Z kolei z danych firmy badawczej iResearch wynika, że w ubiegłym roku z mobilnych wyszukiwarek korzystało 61 milionów Chińczyków. W obecnym roku liczba ta ma wzrosnąć do 117 milionów, a w roku 2010 do ponad 200 milionów.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Chińscy użytkownicy komórek szukają giełdowych informacji