'Chwila dla Ciebie' będzie poradnikiem
Od 13 marca wydawany przez Wydawnictwo Bauer tygodnik "Chwila dla Ciebie" zmieni profil z rozrywkowego na poradnikowy i będzie pozycjonowany obok takich tytułów jak "Tina", "Przyjaciółka", "Pani Domu" i "Naj".
W odnowionej "Chwili dla Ciebie" poszerzeniu ulegnie dział poradnikowy, w którym pojawią się nowe kolumny (m.in. Ty i twoje dziecko, SOS dla urody, Czytelniczki pytają) oraz komentarze ekspertów z dziedziny medycyny, urody, prawa i psychologii. W piśmie nadal będą ukazywać się materiały społeczno - interwencyjne oraz liczne reportaże. "Chwila dla Ciebie" zmieni także layout, okładkę i będzie mieć 62 strony zamiast dotychczasowych 46 stron.
Tytuł ukazywać się będzie także w zwiększonym z 480 tys. egz. do 600 tys. egz. nakładzie. Cena pisma nie ulegnie zmianie i nadal wynosić ma 1,60 zł. Do tygodnika nie będą dołączane gadżety.
Za zmiany w "Chwili dla Ciebie" odpowiada Marek Lasota, wydawca segmentu pism poradniczo-rozrywkowych w Bauerze, a ich wdrażaniem zajęli się redaktor naczelny tygodnika Jarosław Mrożek oraz jego zastępca Ewa Wagner, specjalistka w dziedzinie poradnictwa i była redaktor naczelna m.in. "Świata Kobiety".
Pierwsze wydanie nowej "Chwili dla Ciebie" wsparte będzie kampanią promocyjną w telewizji oraz magazynach Wydawnictwa Bauer. Za kreację odpowiada wydawca we własnym zakresie, natomiast zakup mediów powierzono Mediaedge:CIA. Do końca roku Bauer przeznaczy na promocję tytułu ponad 3 miliony złotych.
Dołącz do dyskusji: 'Chwila dla Ciebie' będzie poradnikiem