SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'CKM' liderem, "Playboy" w dół

Miesięcznik 'CKM' zdecydowanym liderem sprzedaży wśród miesięczników dla mężczyzn.

'CKM' (Marquard Media Polska) miał w czerwcu sprzedaż ogółem na poziomie 81 489 egz. (o około 3 000 mniej niż w czerwcu 2005 roku) – wynika z danych ZKDP.

Na drugim miejscu znalazł  ”Men’s Health Polska” (Motor-Presse Polska), a na trzecim polska edycja  miesięcznika "Playboy" - największy spadek sprzedaży.

 

czerwiec

2006 2005
ZKDP Sprzedaż ogólem
CKM 81489 84203
Men’s Health Polska 63178 62854
Playboy 55448 92546

Dobry wynik zanotował shoppingowy magazyn Agory 'Logo' (miesięcznik od marca, wcześniej kwartalnik), który w czerwcu osiągnął sprzedaż 69 346 egz. (rok wcześniej 66 796).

Średnia sprzedaż ogółem ”CKM” w pierwszej połowie tego roku wyniosła 86 856 egz. (spadek o 7 proc.). Na drugim miejscu znalazł się ”Playboy” – 73 949 egz. (wzrost w  o 9 proc.), a na trzecim ”Men’s Health”  60 085 (spadek o 2 proc.).

Dołącz do dyskusji: 'CKM' liderem, "Playboy" w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl