SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“CKM” ostro w dół, tylko “Men's Health” ze wzrostem

Prawie wszystkie miesięczniki lifestylowe dla panów zanotowały w listopadzie ub.r. spadki sprzedaży, najwięcej stracił “CKM”. Wzrost odnotował jedynie “Men's Health”, który został nowym liderem zestawienia.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika “Men's Health” (Motor Presse Polska) wyniosła w listopadzie ub.r. 61 857 egz. Tytuł ten względem listopada 2010 roku zyskał 1,49 proc. (jako jedyny rankingu) i awansował dzięki temu z miejsca drugiego na pierwsze.

Na pozycji wicelidera znalazł się magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem spadła aż o 31,83 proc., czyli najbardziej w zestawieniu i wyniosła 47 686 egz. W efekcie miesięcznik stracił pierwsze miejsce na podium. Stało się tak, mimo że w listopadzie 2010 roku tytuł miał cenę 9,90 zł, a rok później - 8,99 zł.

Trzeci w rankingu był miesięcznik “Logo” (Agora). Zanotował on spadek o 2,96 proc., co dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 47 266 egz.

Wirtualnemedia.pllistopad
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska61 85760 948
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny47 68669 951
Logo47 26648 706
Playboy45 74250 472
Stuff13 78015 981
 
Forbes. Profit33 68239 167


Porównując dane z listopada ub.r do danych z października ub.r., widać, że największy wzrost, wynoszący 9,17 proc., odnotował magazyn “Logo”, zaś najwięcej (5,24 proc.) stracił miesięcznik “CKM”.

Wirtualnemedia.pl2011
ZKDPlistopadpaździernik
TytułSprzedaż ogółem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny47 68650 325
Logo47 26643 297
Men's Health Edycja Polska61 85762 697
Playboy45 74245 817
Stuff13 78012 828
 
Forbes. Profit33 68227 667


 

Dołącz do dyskusji: “CKM” ostro w dół, tylko “Men's Health” ze wzrostem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
makaski
dziennikarz chyba się pomylił. co to znaczy, że ckm stracił pierwsze miejsce na podium w listopadzie, skoro mh numerem jeden jest już od jakiegoś czasu hm?
odpowiedź
User
Klient
W takim wypadku obniżyłbym cene przynajmniej o 1 - 2 zł to klientów też by było więcej . powodzenia eipo MH!!!
odpowiedź
User
Patryk
A co z Maxim? Ja tam preferuje Logo ale na Maxim może w przyszłym miesiącu się też skuszę.
odpowiedź