'CKM' zmienia format, szatę graficzną i zawartość
Od numeru grudniowego (na rynku od 12 listopada br.) miesięcznik dla mężczyzn "CKM" (Marquard Media Polska) wydawany będzie w mniejszym formacie i w nowej szacie graficznej. Zmiany obejmą także jego zawartość.
Pismo zmieni format z 230x300 mm na 210x273 mm. Nowy format - jak informuje wydawca - nawiązuje do tego, jaki mają najpopularniejsze męskie magazyny na świecie ("GQ", "Maxim" czy "Esquire"). Miesięcznik zyska też nowy layout, zmieni czcionki i kolorystykę.
W "CKM-ie" pojawi się większa liczba materiałów poświęconych m.in. nowoczesnym technologiom, nauce i architekturze. Stanie się to możliwe dzięki współpracy syndykacyjnej z największymi światowymi magazynami popularno-naukowymi. Redakcja zwiększy także ilość artykułów poradnikowych dotyczących mody, groomingu, motoryzacji, turystyki i kuchni. Na szerszą skalę pojawią się również zestawienia i rankingi.
Bez zmian pozostają objętość magazynu (wynosi 146 stron) i jego podstawowa cena (8,90 zł). Wydawnictwo nie planuje również na razie zmiany cennika reklam oraz podstawowego nakładu "CKM-u", który w wydaniach bez dodatków specjalnych wynosi obecnie 120 tys. egz.
Średnia sprzedaż ogółem magazynu w okresie od stycznia do lipca br. wyniosła 84 179 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'CKM' zmienia format, szatę graficzną i zawartość