SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Claudia' liderem, 'Świat kobiety' ostro w dół

Duży wzrost "Poradnika Domowego" i znaczy spadek"Świata Kobiety" to największe zmiany wśród miesięczników poradnikowych dla kobiet.

 W sierpniu 2006 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet była ”Claudia” (G+J Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Sprzedaż wyniosła 500 129 egz. - to 0,36 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2005.

Na drugim miejscu znalazł się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) - 470 814 egz. (spadek o 17,69 proc.) a na trzecim ”Dobre Rady” (Agora), które sprzedały się w liczbie 454 034 egz. - wzrost o 4,65 proc..

 

sierpień

2006 2005
ZKDP Sprzedaż ogólem
Claudia 500129 501950
Świat Kobiety 470814 571991
Dobre Rady 454034 433892
Poradnik Domowy 440159 301239
Olivia 431151 400423

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost odnotował "Świat Kobiety" i "Poradnik Domowy".

 

2006

sierpień lipiec
ZKDP Sprzedaż ogólem
Claudia 500129 488010
Świat Kobiety 470814 426889
Dobre Rady 454034 429207
Poradnik Domowy 440159 393865
Olivia 431151 499149

Dołącz do dyskusji: 'Claudia' liderem, 'Świat kobiety' ostro w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl