'Claudia' liderem, 'Świat kobiety' ostro w dół
Duży wzrost "Poradnika Domowego" i znaczy spadek"Świata Kobiety" to największe zmiany wśród miesięczników poradnikowych dla kobiet.
W sierpniu 2006 roku liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet była ”Claudia” (G+J Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Sprzedaż wyniosła 500 129 egz. - to 0,36 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2005.
Na drugim miejscu znalazł się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) - 470 814 egz. (spadek o 17,69 proc.) a na trzecim ”Dobre Rady” (Agora), które sprzedały się w liczbie 454 034 egz. - wzrost o 4,65 proc..
sierpień | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Claudia | 500129 | 501950 |
Świat Kobiety | 470814 | 571991 |
Dobre Rady | 454034 | 433892 |
Poradnik Domowy | 440159 | 301239 |
Olivia | 431151 | 400423 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost odnotował "Świat Kobiety" i "Poradnik Domowy".
2006 | ||
sierpień | lipiec | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Claudia | 500129 | 488010 |
Świat Kobiety | 470814 | 426889 |
Dobre Rady | 454034 | 429207 |
Poradnik Domowy | 440159 | 393865 |
Olivia | 431151 | 499149 |
Dołącz do dyskusji: 'Claudia' liderem, 'Świat kobiety' ostro w dół