SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CNN.com z Google

Firma Google zastąpiła Yahoo na pozycji wyłącznego dostawcy reklam tekstowych w serwisie CNN.com - informuje MediaPost Publications.

Yahoo dostarczało stronie internetowej CNN reklamy pay per-click od 2004 roku.

Teraz CNN będzie korzystać z programu reklamowego Google AdSense. CNN wykorzystuje także w swoim amerykańskim serwisie wyszukiwarkę Google (w wersji międzynarodowej korzysta z Yahoo).

Dla Google to bardzo istotna umowa, z uwagi na dużą ilość użytkowników odwiedzających CNN.com i wysokiej jakości treści, jakie są prezentowane w serwisie.

Z danych firmy badawczej Hitwise wynika, że CNN.com jest trzecią najchętniej odwiedzaną przez amerykańskich internautów stroną informacyjną. Plasuje się ona tutaj za Yahoo News i Weather.com, a wyprzedza MSNBC i Google News.

źródło: MediaPost Publications

Dołącz do dyskusji: CNN.com z Google

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl