SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola i Powerade rozdają bilety na Euro 2012

W lutym startuje piłkarska loteria marek Coca-Cola i Powerade, w ramach której uczestnicy codziennie będą mogli wygrać bilety na mecze UEFA Euro 2012 oraz 10 milionów kolekcjonerskich puszek napoju Coca-Cola.

Loteria będzie trwała od 1 lutego do 29 kwietnia 2012 roku. Każdego dnia do wygrania będzie jeden podwójny bilet na mecze Euro 2012, a w weekendy - cztery podwójne. Zwycięzcy ogłaszani będą codziennie między 15.30 a 15.45 na antenie RMF FM i RMF Maxxx.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić jeden ze specjalnie oznaczonych, promocyjnych produktów Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta, Sprite lub Powerade. Osoby, które pod nakrętką lub etykietą znajdą 16-cyfrowy kod i wyślą go SMS-em (koszt: 0,12 zł z VAT) na wskazany numer, wezmą udział w losowaniu biletów na mecze Euro 2012.

Konsumenci, którzy pod etykietami lub nakrętkami zobaczą napis „Puszka Coca-Cola”, będą mogli w wybranych punktach sprzedaży wymienić je na puszki z napojem.

Promocją objęte są opakowania 0,5 litra i 1 litr napojów Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, opakowanie Coca-Cola Light o pojemności 1 litra oraz Powerade o pojemności 0,5 litra. Napoje z promocyjnymi nakrętkami i etykietami dostępne są w 27 tys. punktach sprzedaży na terenie całej Polski, od 1 stycznia 2012 roku do wyczerpania zapasów. Lista sklepów objętych promocją znajduje się na stronie www.cocacola.pl.

Akcja wspierana jest kampanią obejmującą reklamę telewizyjną i online, spotami radiowymi emitowanymi przez grupę RMF oraz materiałami wspierającymi sprzedaż w sklepach. Polską adaptację spotu przygotował McCann Ericsson. Kreacji materiałów POS dokonała agencja Concept Room. Zakup mediów nadzoruje dom mediowy Starcom. Działania w internecie prowadzi agencja K2. Za kampanię PR odpowiada agencja Edelman Polska.

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola i Powerade rozdają bilety na Euro 2012

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adi
szkoda ze nie ma kodow pod 2 litrowa coca cola ;(
0 0
odpowiedź
User
nad
nie ma juz coli 2l
0 0
odpowiedź
User
kiedyś sie zaglądało
na etykiecie, specjalne okienko to było. Pamiętam te czasy, mogłeś wygrać kolejne o,5 litra coli spodnie lub porsche chyba jak się nie myle. Ael to było dosyć dawno.
0 0
odpowiedź