„Coccolekcja Radości” promuje Pampers i Coccodrillo
W wybranych sieciach sprzedaży trwa wspólna promocja pieluszek Pampers i odzieży Coccodrillo. Akcję pod hasłem „Coccolekcja Radości” przygotowała agencja \Data Solutions.
W ramach promocji „Coccolekcja Radości” przy jednorazowym zakupie pieluszek Pampers, Pampers Premium Care i Pampers Sleep&Play za co najmniej 60 zł otrzymuje się bon uprawniający do 15 proc. zniżki na dziecięce ubranka z wybranej kolekcji marki Coccodrillo. Ponadto część dochodów z każdej zakupionej paczki artykułów zostanie przekazana – w ramach współpracy Procter&Gamble z UNICEF-em – na pomoc w zakupie szczepionek dla dzieci w Afryce. Promocja obejmuje sklepy z sieci Alma, Boni, Superpharm i Stokrotka.
Akcję – zaplanowaną do końca czerwca – wspierają materiały POS (m.in. wobblery, plakaty, ulotki i bony rabatowe). Projekt kampanii i wykorzystywane w niej materiały przygotowała agencja \Data Solutions.
Dołącz do dyskusji: „Coccolekcja Radości” promuje Pampers i Coccodrillo