Commercial Union atakuje w internecie
"Nie daj się wylosować" - nowa kampania iLeo dla Commercial Union Otwartego Funduszu Emerytalnego
Ruszyła interaktywna kampania Commercial Union Otwartego Funduszu Emerytalnego BPH CU WBK skierowana do studentów i młodych ludzi, którzy w mijającym roku zaczęli swoją pierwszą etatową pracę lub działalność gospodarczą.
Do 10 stycznia 2004 r. wszyscy rozpoczynający karierę zawodową powinni przystąpić do jednego z otwartych funduszy emerytalnych. Po upłynięciu tego terminu wszyscy, którzy nie podjęli tej decyzji, podlegają losowemu przydziałowi do jednego z funduszy.
Nowa interaktywna kampania CU OFE, przygotowana przez agencję iLeo, promuje właśnie podejmowanie świadomego wyboru i zachęca do przystąpienia on-line do największego OFE na rynku. Obok promowania oferty Commercial Union celem kampanii jest wzmacnianie nowoczesnego wizerunku marki wśród młodych ludzi - potencjalnych klientów całej Grupy CU.
W kampanii wykorzystano 3 wesołe kreacje w kilkunastu formatach reklamowych, a także specjalną stronę przejściową z informacjami o funduszu, linkiem do formularza on-line, a także wirtualnym zegarem odmierzającym czas do godziny 0.
Kampania prowadzona będzie na portalach Onet.Praca, Onet.Dlaczego, gazeta.pl/Praca, Wp/Praca, Interia/Praca, Interia/Studia, Money,Pracuj i na komunikatorach Tlen i Gadu-Gadu i zakończy się na początku przyszłego roku. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Commercial Union atakuje w internecie