SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Concept Publishing Polska dla Subaru

Do portfolio klientów lidera branży customer publishing w Polsce firmy Concept Publishing Polska dołączyła firma Subaru.

Na rynku pojawił się pierwszy numer dwumiesięcznika „Plejady” wydany przez CPP, w którym obok informacji technicznych, tekstów lifestylowych i prezentacji nowych modeli (np. Legacy), znaleźć można m.in. wywiad z Grzegorzem Miecugowem (TVN 24)oraz newsy z aktywności marki w Polsce.

CPP jest odpowiedzialna, przy współpracy z Subaru Import Polska, za przygotowanie merytoryczne, skład oraz produkcję magazynu. Będzie również odpowiadać za sprzedaż powierzchni reklamowej.

Magazyn w początkowej fazie będzie miał objętość 32 stron i pojawi się w nakładzie 3 tys. egzemplarzy. Drogą dystrybucji będzie direct mailing do osób ze specjalnie przygotowanej bazy adresowej.

Dołącz do dyskusji: Concept Publishing Polska dla Subaru

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl