Coraz więcej udziałowców TNS zgadza się na ofertę WPP
Odsetek udziałowców firmy badawczej TNS, którzy zaakceptowali wartą 2,2 miliarda dolarów ofertę przejęcia złożoną przez holding reklamowy WPP Group, zwiększył się między minionym piątkiem a poniedziałkowym popołudniem z 34 do 43 procent.
W ubiegły piątek WPP przedłużył o kolejny tydzień ostateczny termin na zaakceptowanie jego propozycji, po tym jak zgodę na nią wyraziło wówczas tylko 33,8 procenta udziałowców TNS - informuje serwis Brand Republic.
Pozostali akcjonariusze mają czas do piątku 3 października do godziny 15 na przychylenie się do oferty WPP.
Zarząd TNS tymczasem cały czas namawia swoich udziałowców do odrzucenia oferty holdingu, uważając że zaniża ona wartość firmy. Z kolei w ostatnich dniach warunkową zgodę na transakcję wyraziła Komisja Europejska.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Coraz więcej udziałowców TNS zgadza się na ofertę WPP