'CSI: Kryminalne zagadki Miami' najdroższe w Polsacie
Najwięcej w styczniu 2009 roku w Polsacie trzeba zapłacić za reklamę nadaną w czasie trwania serialu "CSI: Kryminalne zagadki Miami". Produkcja zdetronizowała poniedziałkowy cykl filmowy "Megahit", który był najdroższy w styczniu br.
30-sekundowy spot w drugiej przerwie nadawanego w niedziele o 20.00 serialu "CSI: Kryminalne zagadki Miami" kosztuje 32 900 zł (cena z 25 stycznia 2009 roku). Rok temu czas reklamowy w tym paśmie kosztował mniej o 10 proc., czyli 29 900 zł. W pozostałe niedziele stycznia 2009 roku cena półminutowej reklamy w tym czasie waha się od 20 900 zł do 29 900 zł.
Natomiast najdroższa reklama w poniedziałkowym paśmie filmowym "Megahit" kosztuje 32 600 zł. Tyle trzeba zapłacić za 30-sekundowy spot wyemitowany w czasie czwartej przerwy reklamowej filmu (ok. godz. 21.35) w dwie ostatnie niedziele miesiąca. W styczniu br. czas reklamowy w tym paśmie kosztował o 23,3 proc. więcej - 40 200 zł. Natomiast w pierwsze dwa poniedziałki stycznia 2009 roku cena półminutowego spotu w tym czasie wynosi odpowiednio 26 700 zł i 29 600 zł.
Wszystkie podane ceny to ceny bez rabatów, pochodzące z oficjalnego cennika stacji.
Zarejestruj się, wymieniaj wiedzę, doświadczenia i poglądy z innymi profesjonalistami
Cafe.Wirtualnemedia.pl - portal społecznościowy dla ludzi mediów, reklamy, internetu, marketingu, PR, badań i gospodarki!
Dołącz do dyskusji: 'CSI: Kryminalne zagadki Miami' najdroższe w Polsacie