SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfrowy budżet IBM dla Euro RSCG 4D

Firma IBM przekazała swój globalny budżet reklamy cyfrowej należącej do holdingu Havas agencji Euro RSCG 4D.

Tym samym zakończyła ona ponad 10-letnią współpracę w tym zakresie z należącą do Publicis Groupe agencją Digitas.

Euro RSCG 4D będzie współpracować z obsługującymi kreatywny i medialny budżet IBM agencjami Ogilvy & Mather i Mindshare, które są własnością WPP Group.

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy budżet IBM dla Euro RSCG 4D

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl