„Cztery Kąty” straciły najwięcej w I kwartale, ale pozostały liderem
W I kwartale br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich utrzymał miesięcznik „Cztery Kąty”, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze”.
Średnia sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” (Agora) w I kwartale 2014 roku wyniosła 59 846 egz. W porównaniu do I kwartału 2013 roku zmniejszyła się ona najbardziej w zestawieniu, bowiem o 13,46 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki
Na drugim miejscu umocnił się magazyn „Moje Mieszkanie” (Murator), którego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się o 9,12 proc. do 58 294 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął również wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 44 977 egz., po wzroście o 12,32 proc.
Z kolei najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze” (Agora), który w rankingu zajął ostatnie miejsce. Jego średni wynik w I kwartale br. zwiększył się bowiem o 24,54 proc. do 10 562 egz.
ZKDP |
I kwartał |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Cztery Kąty |
99 700 |
60 240 |
59 846 |
120 670 |
69 196 |
69 158 |
Moje Mieszkanie |
92 010 |
58 339 |
58 294 |
92 800 |
53 423 |
53 421 |
M jak Mieszkanie |
91 961 |
45 031 |
44 977 |
95 600 |
40 085 |
40 043 |
Weranda |
43 623 |
25 566 |
25 566 |
42 800 |
27 993 |
27 993 |
Dobre Wnętrze |
36 651 |
16 298 |
13 427 |
36 983 |
16 729 |
14 625 |
Dom & Wnętrze |
36 667 |
14 587 |
10 562 |
32 000 |
15 848 |
8 481 |
W marcu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem „Czterech Kątów” w porównaniu do marca 2013 roku zmniejszyła się o 5,37 proc. do 70 935 egz. Drugie miejsce zajął magazyn „Moje Mieszkanie” (60 025 egz.; wzrost o 8,76 proc. - jedyny w rankingu), a trzecia lokata należała do „M jak mieszkania” (44 180 egz.; - 2,16 proc.).
W tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Dobre Wnętrze” (Murator) - było to 7,50 proc. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 14 268 egz.
ZKDP |
marzec |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Cztery Kąty |
104 700 |
71 333 |
70 935 |
134 000 |
75 019 |
74 963 |
Moje Mieszkanie |
92 030 |
60 090 |
60 025 |
92 400 |
55 198 |
55 192 |
M jak Mieszkanie |
91 882 |
44 215 |
44 180 |
94 400 |
45 197 |
45 154 |
Weranda |
42 668 |
25 769 |
25 769 |
43 000 |
26 803 |
26 803 |
Dobre Wnętrze |
36 800 |
17 031 |
14 268 |
37 650 |
17 592 |
15 425 |
Dom & Wnętrze |
30 000 |
11 045 |
9 520 |
36 000 |
17 412 |
9 912 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Cztery Kąty” straciły najwięcej w I kwartale, ale pozostały liderem