Dariusz Zieliński: z Ringier Axel Springer Polska do indaHash
Z początkiem maja Dariusz Zieliński będzie pracował jako dyrektor operacyjny w firmie indaHash. Poprzednio pracował w Ringier Axel Springer Polska jako dyrektor zarządzający „Newsweeka”, a wcześniej m.in. w G+J Polska i Marquard Media Polska.
Dariusz Zieliński będzie koordynował działania operacyjne indaHash na 50 rynkach, na których jest obecna firma. Będzie zarządzał międzynarodowymi oraz lokalnymi zespołami, wdrażał nowe strategie sprzedaży i kierował rozwojem globalnych narzędzi. Objął w firmie nowo utworzone stanowisko dyrektora operacyjnego.
- Współpraca z Dariuszem to dla nas bardzo duży krok w globalnym rozwoju - komentuje Barbara Sołtysińska, współzałożycielka indaHash. W ciągu półtora roku zrealizowaliśmy ponad 600 kampanii dla najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Obecnie zatrudniamy ludzi z 12 krajów, działamy na 50 rynkach, a na kluczowych budujemy lokalne zespoły. Przy tej skali i dynamice wzrostu najlepsi i doświadczeni managerowie na pokładzie są niezastąpieni - podkreśla.
Przez ostatnie cztery lata Dariusz Zieliński pracował w Ringier Axel Springer Polska. Jako dyrektor zarządzający „Newsweek Polska” odpowiadał za rozwój pisma: zarówno wersji drukowanej, jak i produktów cyfrowych m.in. oferty „Newsweek Plus”.
Wcześniej był dyrektorem strategii i rozwoju new business w wydawnictwie G+J Polska (kupionym w połowie 2013 roku przez Burda International Polska). Ponadto pracował w Marquard Media Polska i Ciszewski Public Relations.
indaHash działa od wiosny ub.r., zarządza platformą do zautomatyzowanego realizowania kampanii reklamowych z udziałem popularnych użytkowników Instagrama, Facebooka i Snapchata.
Dołącz do dyskusji: Dariusz Zieliński: z Ringier Axel Springer Polska do indaHash