SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Darmowa piosenka wywindowała popularność witryny Coldplay

W dniu udostępnienia za darmo w internecie singla z najnowszej płyty, witryna zespołu rockowego Coldplay zanotowała wzrost liczby odwiedzin w USA aż o 1800 procent.

Takie dane przedstawiła firma badawcza Hitwise, która porównała ruch na stronie Coldplay.com w dniu 29 kwietnia, kiedy udostępniono na niej piosenkę 'Violet Hill', wobec 27 kwietnia - informuje serwis Marketing Charts.

Dzięki temu witryna stała się najczęściej odwiedzaną w USA stroną internetową w kategorii Bands and Artsits (Zespoły i Artyści), podczas gdy dwa dni wcześniej zajmowała odległą, 305. pozycję.

Za serwisem Coldplay.com, 29 kwietnia w pierwszej dziesiątce wspomnianej kategorii znalazły się witryny: Def Leppard (defleppard.com), The Clayboard (theclayboard.yuku.com), Billa Gaithera (gaither.com), Chrisa Browna (chrisbrownworld.com), Neila Diamonda (neildiamond.com), Beyonce Knowles (beyonceworld.net), New Kids on the Block (nkotb.com), Dr. Sam and the Frivolous Action Blues Band (managedmusic.com) oraz Soulja-Boy (sodmg.com).

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Darmowa piosenka wywindowała popularność witryny Coldplay

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl