„Debata” TVP1 przegrywa z konkurencją. Gromadzi tylko 850 tys. widzów
Nowy program publicystyczny TVP1 „Debata” ogląda średnio 853 tys. widzów. Jedynka w czasie emisji nadawanej we wtorki audycji przegrywa z głównymi konkurentami na rynku.
Prowadzony przez Krzysztofa Ziemca i Michała Adamczyka publicystyczny talk-show „Debata” nadawany jest w TVP1 we wtorki o godz. 20.25, począwszy od 19 stycznia br. Po trzech pierwszych wydaniach jego średnia oglądalność wyniosła 853 tys. widzów przy udziale na poziomie 5,07 proc. w grupie 4+ i 3,24 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,14 mln oglądających, zgromadził drugi odcinek audycji, w którym rozmawiano na temat wizerunku Polski w świecie.
Tytuł debaty |
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
DEBATA CZY POLSKA JEST PANSTWEM SPRAWIEDLIWYM /PROG.PUBLIC.POL./ |
19-01-2016 |
692 858 |
3,88% |
DEBATA WIZERUNEK POLSKI W SWIECIE /PROG.PUBLIC.POL./ |
26-01-2016 |
1 139 905 |
6,93% |
DEBATA CO MOGA SLUZBY SPECJALNE W POLSCE /PROG.PUBLIC.POL./ |
02-02-2016 |
731 014 |
4,52% |
Średnio: |
852 620 |
5,07% |
TVP1 w paśmie nadawania „Debaty” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym, ale nadają oni wtedy pozycje komercyjne. Liderem jest w tym czasie TVP2, emitująca wówczas swoje hitowe seriale: „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi aż 33,66 proc. Drugi jest Polsat (filmy fabularne; 13,75 proc. udziału), a trzeci - TVN („Na Wspólnej” i „Singielka”; 7,40 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 |
5 661 087 |
33,66% |
28,46% |
Polsat |
2 311 903 |
13,75% |
17,95% |
TVN |
1 244 297 |
7,40% |
8,71% |
TVP1 - Debata |
852 620 |
5,07% |
3,24% |
„Debata” to pomysł poprzedniego kierownictwa TVP1. Nowy szef Jedynki Jan Pawlicki jeszcze przed jej startem zdecydował o zmianie prowadzącego - Małgorzatę Serafin zastąpił Krzysztof Ziemiec (trzecie wydanie prowadził Michał Adamczyk). W audycji „Debata” politycy i eksperci rozmawiają na różne tematy polityczne i społeczne, a dyskusji przysłuchuje się zgromadzona w studiu publiczność.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w styczniu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 12,89 proc.
Dołącz do dyskusji: „Debata” TVP1 przegrywa z konkurencją. Gromadzi tylko 850 tys. widzów