„Pewne dziewczyny mogą więcej” w kampanii dezodorantów Garnier Mineral i Neo
Startuje kampania reklamowa pod hasłem „Pewne dziewczyny mogą więcej” promująca żeńskie dezodoranty Garnier Mineral i Neo (produkowane przez L’Oréal Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Plej.
Kampania ma wspierać pewność siebie Polek i pomagać im uwierzyć we własne możliwości. Jej grupą docelową są przede wszystkim młode kobiety. Na stronie Pewnedziewczyny.pl prowadzony jest ogólnopolski test pewności siebie, a osoby, które go wypełnią, mogą otrzymać 20 proc. zniżki na zakupy w sklepach Natura.
W kolejnym etapie akcji zostaną opublikowane wyniki testu, ruszy też konkurs realizowany w social media (do wygrania będą koszulki zaprojektowane przez Łukasza Jemioła).
Kampania potrwa do lipca. Obejmuje internet (m.in. reklamy display) oraz sklepy (materiały POS).
Za przygotowanie i realizację akcji (m.in. opracowanie koncepcji, przygotowanie strony internetowej, reklam w social media i materiałów POS, koordynację konkursów) odpowiada agencja Plej.
Dołącz do dyskusji: „Pewne dziewczyny mogą więcej” w kampanii dezodorantów Garnier Mineral i Neo
http://piaskownicameksa.pl/rozmowa-roczna-w-korporacji-i-pewnosc-siebie-podczas-randki/
Gdyby ktoś był zainteresowany to zachęcam do poczytania. Swego czasu, napisałem również o tym jak udało mi się mocno schudnąć.