Dialog uruchomi w marcu centrum telefoniczne w Legnicy
Dialog przygotowuje w Legnicy centrum telefonicznej obsługi klienta. Firma modernizuje na razie przeznaczony na nie lokal i prowadzi rekrutację pracowników.
Dialog przez swoją spółkę zależną Avista Media podpisał właśnie umowę wynajmu trzech pięter biurowca w Legnicy, gdzie zamierza stworzyć centrum telefonicznej obsługi klienta. Do końca lutego przyszłego roku potrwa kompleksowa modernizacja tych przestrzeni i instalacja infrastruktury informatycznej. Jednocześnie Avista Media, która prowadzi pod Wrocławiem pierwsze contact center Dialogu, będzie rekrutować i szkolić pracowników.
- Uruchomienie drugiego contact center wynika z naszego nastawienia na masową obsługę klientów ze szczególnym uwzględnieniem technicznego wsparcia na odległość: doradztwa serwisowego, zgłoszenia awarii, instrukcji obsługi dla nawet najbardziej zaawansowanych usług i technologii - uzasadnia Andrzej Sobczak, prezes spółki.
Avista Media planuje uruchomić contact center w Legnicy w marcu przyszłego roku. Do końca czerwca obsługę klientów ma w nim prowadzić 60 osób.
Dołącz do dyskusji: Dialog uruchomi w marcu centrum telefoniczne w Legnicy