Direct Publishing Group wydaje kolejne magazyny
Agencja custom publishing Direct Publishing Group wydała na początku lutego br. publikację okolicznościową dla spółki Mercedes-Benz, a na marzec planuje wydanie tytułów dla firm Coccodrillo, Hipp oraz Roche.
Publikacja dla spółki motoryzacyjnej Mercedens Benz nosi nazwę "Daimler" i prezentuje najnowsze osiągnięcia firmy dotyczące ekologii, ekonomii i bezpieczeństwa. - Jest to jednorazowe wydawnictwo z cyklu publikacji przygotowywanych przez nas dla Mercedens-Benz. W zeszłym roku ukazały się trzy takie pozycje - mówi nam Michał Sztand, prezes Direct Publishing Group. "Daimler" liczy 48 stron i wysyłany jest bezpłatnie do specjalnej bazy odbiorców, rozdawany w salonach Mercedesa, będzie też dystrybuowany podczas eventów organizowanych przez firmę.
Na początku marca agencja DPG wyda też magazyn "Cocco" dla producenta odzieży dziecięcej Coccodrillo. W tytule kierowanym głównie do matek, a także ich dzieci, znajdą się informacje na temat wychowania dzieci oraz prezentacja oferty firmy. Pismo liczyć będzie 52 strony i wydawane będzie co kwartał w nakładzie 50 tys. egz. "Cocco" dodawane będzie bezpłatnie do zakupów klientów sieci Coccodrillo. Dodatkowo Net publishing Group, spółka zależna DPG, wyda wersję internetową magazynu, która będzie traktować o tej samej tematyce, ale różnić się będzie zawartością i objętością.
Drugim z tytułów drukowanych, którego wydawanie spółka rozpocznie na początku marca, będzie kwartalnik "Natal" przygotowywany dla firmy Hipp, zajmującej się produkcją ekologicznej żywności. - Wydawanie tego magazynu przejmiemy od Concept Publishing Polska po wygranym przetargu - tłumaczy nam Sztand. "Natal" to pismo dla pielęgniarek i położnych, ukazujące się już od kilku lat. Jego objętość od marca wynosić będzie 24 strony, a nakład - 4 tys. egz. Magazyn trafia bezpłatnie do wyselekcjonowanej bazy odbiorców.
Na przełomie marca i kwietnia DPG wprowadzi na rynek także kwartalnik dla firmy farmaceutycznej Roche. - Będzie to innowacyjny projekt, ale szczegółów na jego temat nie mogę na razie ujawnić - wyjaśnia nam prezes agencji.
W kwietniu spółka ma też przejąć produkcję obecnego już na rynku miesięcznika od jednego z wydawnictw, które zachowa prawa do tytułu i nadal odpowiadać będzie za jego dystrybucję i sprzedaż reklam. Sztand nie zdradza o jaki magazyn chodzi, ale zapowiada, że agencja przeprowadzi w nim odświeżenie szaty graficznej. DPG do końca kwietnia wydać ma poza tym jeszcze od czterech do pięciu drukowanych tytułów.
Z kolei Net Publishing Group oprócz przygotowania pisma dla Coccodrillo wznowi w drugiej połowie lutego br. wydawanie magazynu internetowego dla marki Levis, który ma ukazywać się w cyklu nieregularnym. Do końca kwietnia spółka planuje uruchomienie jeszcze kilku projektów.
Dołącz do dyskusji: Direct Publishing Group wydaje kolejne magazyny
[url=http://sata-allergia.fi/mac-makeup-eyeliner-diversified-latest-designs-3qitm-545/][/url]
[url=http://www.][/url]