Dla Polaków na świątecznych zakupach jakość ważniejsza od marki
Ponad dwie trzecie Polaków deklaruje, że podczas przedświątecznych zakupów większą uwagę zwraca na jakość produktów – wynika z sondażu CeBRiS. Do marki takie znaczenie przywiązuje nieco mniej niż połowa respondentów.
68 proc. Polaków podczas przedświątecznych zakupów większą uwagę niż zazwyczaj zwraca na jakość produktów. Jedynie co czwarta osoba nie jest jakoś szczególnie wyczulona na ten aspekt.
Natomiast 46 proc. Polaków przed Bożym Narodzeniem większą uwagę niż zwykle przykłada do marek kupowanych produktów. Z drugiej strony mniejsze znaczenie cecha ta odgrywa dla 41 proc. respondentów.
Nieco ponad połowa Polaków na zakupy bożonarodzeniowe przeznaczy tyle samo pieniędzy co przed rokiem. Prawie co trzecia osoba wyda na Święta mniej niż rok temu, a prawie co szósta – więcej.
Trzy czwarte Polaków deklaruje, że kupowanie prezentów świątecznych to dla nich przyjemność.
Sondaż został przeprowadzony przez agencję badawczą CeBRiS metodą wywiadów telefonicznych CATI na ogólnopolskiej grupie respondentów.
Dołącz do dyskusji: Dla Polaków na świątecznych zakupach jakość ważniejsza od marki