'Dobre Rady" liderem, najwięcej straciła 'Olivia'
W styczniu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Olivia" (Marquard Media Polska) a liderem w segmencie były "DobreRady" (Burda Media Polska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Media Polska) wstyczniu b.r. wyniosła 512 408 egz. (wzrost o 10 proc.) - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "Kobieta i Życie"(Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości 462 393 egz.(tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub.r.), a na pozycjitrzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) zesprzedażą ogółem na poziomie 436 201 egz. (spadek o 4proc.).
styczeń | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Dobre Rady | 512 408 | 501 990 |
Kobieta i Życie | 462 393 | - |
Świat Kobiety | 436 201 | 506 853 |
Poradnik Domowy | 408 621 | 448 590 |
Claudia | 308 296 | 403 904 |
Olivia | 240 347 | 352 753 |
Porównując dane ze stycznia b.r. do danych z poprzedniegomiesiąca widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotowałmiesięcznik "Poradnik Domowy" (23 proc.).
2009/2008 | ||
styczeń | grudzień | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Dobre Rady | 512 408 | 475 102 |
Kobieta i Życie | 462 393 | 450 943 |
Świat Kobiety | 436 201 | 530 297 |
Poradnik Domowy | 408 621 | 533 274 |
Claudia | 308 296 | 329 551 |
Olivia | 240 347 | 262 147 |
Dołącz do dyskusji: 'Dobre Rady" liderem, najwięcej straciła 'Olivia'