SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Dobre Rady" liderem, najwięcej straciła 'Olivia'

W styczniu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Olivia" (Marquard Media Polska) a liderem w segmencie były "DobreRady" (Burda Media Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Media Polska) wstyczniu b.r. wyniosła 512 408 egz. (wzrost o 10 proc.) - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Kobieta i Życie"(Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości 462 393 egz.(tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub.r.), a na pozycjitrzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) zesprzedażą ogółem na poziomie 436 201 egz. (spadek o 4proc.).

styczeń

20092008
ZKDPSprzedaż ogółem
Dobre Rady512 408501 990
Kobieta i Życie462 393-
Świat Kobiety436 201506 853
Poradnik Domowy408 621448 590
Claudia308 296403 904
Olivia240 347352 753

Porównując dane ze stycznia b.r. do danych z poprzedniegomiesiąca widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotowałmiesięcznik "Poradnik Domowy" (23 proc.).

2009/2008

styczeńgrudzień
ZKDPSprzedaż ogółem
Dobre Rady512 408475 102
Kobieta i Życie462 393450 943
Świat Kobiety436 201530 297
Poradnik Domowy408 621533 274
Claudia308 296329 551
Olivia240 347262 147

Dołącz do dyskusji: 'Dobre Rady" liderem, najwięcej straciła 'Olivia'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl