SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Doskonałe wyniki K2 Internet

Doskonałe wyniki K2 Internet za trzy kwartały bieżącego roku

Zarząd K2 Internet S.A. podal do wiadomości wyniki spółki za trzy kwartały bieżącego roku. W minionym kwartale agencja utrzymała bardzo wysokie tempo wzrostu sprzedaży i zysków oraz kontynuowała proces reorganizacji przygotowującej ją do realizacji nowej strategii.

W pierwszych 9 miesiącach b.r. K2 uzyskała przychody ze sprzedaży na poziomie 3,64 mln PLN, co stanowi wzrost o ponad 64% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. W ciągu trzech kwartałów spółka przekroczyła poziom sprzedaży uzyskany w całym roku 2002 razem.

Zarząd K2 Internet oczekuje, że plan finansowy na bieżący rok zakładający sprzedaż w wysokości 5,5 miliona złotych przy marży operacyjnej 10% zostanie przekroczony. Sprzyjać temu będzie tradycyjnie dobry dla całej branży czwarty kwartał.

W trzecim kwartale K2 Internet nawiązała współpracę z firmami Michelin i PZU Życie. Dołączyły one do grupy klientów pozyskanych we wcześniejszych miesiącach b.r. obejmującej: GE Capital Bank, Crowley, Kompanię Piwowarską, Deutsche Bank PBC, KFC (Amrest) oraz Schering.

Aktualnie K2 finalizuje negocjacje zmierzające do podpisania umów z kilkoma kolejnymi firmami.

W obszarze zarządzania wewnętrznego, spółka kontynuowała reorganizację zapoczątkowaną w pierwszym półroczu: wprowadzano nową strukturę związaną ze zmianami w kierownictwie, rozwijano dział strategicznego konsultingu e-marketingowego (obecnie - dział strategii) oraz wewnętrzną bazę wiedzy. Nowo utworzone stanowisko Dyrektora Produkcji objęła Izabella Dzienisiewicz, która zarządza studiem graficznym agencji oraz pracą podwykonawców.

Jako kolejny krok w budowie sieci zewnętrznych powiązań biznesowych, podpisano umowę partnerską z firmą Inxnet - dostawcą wiodącej platformy e-mail marketingu Inxmail.

W efekcie licznych sukcesów na konkursach reklamowych, K2 Internet zajęła pierwsze miejsce w rankingu najbardziej kreatywnych agencji interaktywnych w Polsce według prestiżowego tytułu branżowego Media i Marketing Polska (MiMP, 2-15.10.03).

W związku z bardzo dobrymi wynikami oraz finalizowaniem procesu reorganizacji, w najbliższych tygodniach K2 Internet ogłosi i rozpocznie realizację nowej strategii rozwoju.

Dołącz do dyskusji: Doskonałe wyniki K2 Internet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl