SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DPG wydawcą magazynu wewnętrznego dla OBI

Agencja Direct Publishing Group wygrała przetarg na wydawanie magazynu wewnętrznego "Dzień Bobry", który przygotowywany jest na zlecenie sieci hipermarketów budowlanych OBI. DPG przejęła wydawanie tytułu od spółki Mediapolis.

Pierwszy numer przygotowany przez DPG ukazał się 8 grudnia br. Tytuł nadal liczy 16 stron, a znaleźć w nim można informacje z życia spółki, fotoreportaże, reportaże, materiały samoszkoleniowe oraz treści rozrywkowe. Od tego wydania odświeżona została natomiast jego szata graficzna.

Prowadzony przez DPG proces relaunchu "Dzień Bobry" zajmie kilka numerów i opiera się na nowatorskiej metodologii badawczej, łączącej badania jakościowe, ilościowe i desk research.

Ze strony OBI redakcją pisma zajmują się: Wioletta Radomska i Tomasz Linkiewicz, natomiast ze strony DPG za opiekę redakcyjną odpowiada Sylwia Omiotek.

Dołącz do dyskusji: DPG wydawcą magazynu wewnętrznego dla OBI

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl