'Drapacz Chmur' z dodatkowymi stacjami
27 sierpnia br. biura handlowe Grupy Radiowej Agory, Time Sp. z o.o. oraz CR Media Consulting S.A. wprowadzają na rynek poszerzony o dodatkowe stacje produkt 'Drapacz Chmur'.
Do stacji (Sieć Eska, Eska Rock, Siec Agora, Tok FM i sieć Ad.point) dołączyły: sieć Vox FM, sieć Plusa oraz ponadregionalne Radio Wawa.
Dwie oferty w ramach pakietu "Drapacz Chmur" pozwolą na elastyczne dopasowywanie go do potrzeb klientów. Pierwsza oparta jest o stacje Grupy Radiowej Agory i Grupy Radiowej Time oraz sieć Radia Wawa. Druga o sieć Ad.point i sieć Radia Plus. - Taka konstrukcja umożliwi zróżnicowanie cen, a co za tym idzie znacznie szerszą dostępność produktów firmowanych przez markę - mówi Agnieszka Odachowska, PR Manager Radio Eska Time Sp. z o.o.
Kampanie z wykorzystaniem "Drapacza", tak jak poprzednio, mogą być realizowane za pośrednictwem trzech biur, tj. Time, Agory i CR Media. Wszystkie kampanie zaakceptowane i zaplanowane do dnia 21 sierpnia, będą zrealizowane według dotychczasowej oferty. Zlecenia złożone po tej dacie będą realizowane z wykorzystaniem nowych produktów.
- Stworzenie pakietu "Drapacz Chmur" wzbogaciło ofertę radiową na polskim rynku. Dodawanie kolejnych podmiotów świadczy o sukcesie tego produktu i niesłabnącym zainteresowaniu. Pakiet jest bardzo dobrym sposobem na dotarcie do szerokich grup docelowych zamieszkałych w średnich i dużych miastach, a dodawanie kolejnych stacji zwiększa potencjalny zasięg pakietu. Szczególnie istotną zmianą wydaje się dołączenie ponadregionalnego radia Wawa, która to stacja jako jedyna na rynku nadaje tylko i wyłącznie polskie piosenki, przez co posiada unikatowych słuchaczy - komentuje Krzysztof Kuligowski, Radio Director domu mediowego Carat.
Dołącz do dyskusji: 'Drapacz Chmur' z dodatkowymi stacjami