Duże spadki wśród dwutygodników poradnikowych. „Pani Domu” w dół o 36 proc.
W październiku ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w październiku 2015 roku wyniosła 217 268 egz. i w porównaniu do października 2014 roku zmalała o 21,44 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 30,53 proc. do 183 712 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 97 157 egz., po stracie o 35,88 proc. - największej w rankingu.
Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 89 336 egz., po spadku o 24,61 proc.
Wirtualnemedia.pl |
październik |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
301 405 |
217 268 |
217 268 |
379 700 |
276 546 |
276 546 |
Tina |
287 453 |
183 712 |
183 712 |
373 190 |
264 455 |
264 455 |
Pani Domu |
152 949 |
97 248 |
97 157 |
227 100 |
151 617 |
151 526 |
Naj |
179 371 |
89 336 |
89 336 |
174 974 |
118 501 |
118 501 |
W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego również wszystkie dwutygodniki odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił „Naj” - było to 12,63 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
październik |
wrzesień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
301 405 |
217 268 |
217 268 |
317 873 |
232 037 |
232 037 |
Tina |
287 453 |
183 712 |
183 712 |
291 636 |
185 466 |
185 466 |
Pani Domu |
152 949 |
97 248 |
97 157 |
158 040 |
98 578 |
98 487 |
Naj |
179 371 |
89 336 |
89 336 |
179 942 |
102 254 |
102 254 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Duże spadki wśród dwutygodników poradnikowych. „Pani Domu” w dół o 36 proc.