SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duże zmiany w K2 Internet

Nowy zarząd i opcje dla pracowników w K2 Internet SA

Agencja K2 Internet powiększa i reorganizuje zarząd oraz uruchamia program opcyjny dla swoich pracowników. Jest to już ostatni krok w ramach przygotowań do realizacji nowej strategii rozwoju agencji.

W ostatnich dniach października b.r. ukonstytuował się nowy zarząd agencji K2 Internet. W skład zarządu, dotychczas obejmującego Prezesa Michała Lacha i Wiceprezesa Janusza Żebrowskiego, obecnie wchodzą trzy osoby:

  • Janusz Żebrowski - Prezes zarządu (w agencji od maja 2000, dotychczas wiceprezes odpowiedzialny za rozwój korporacyjny, zarządzanie finansami oraz współpracę strategiczną z klientami z branż finansowych i B2B);
  • Michał Lach - Wiceprezes odpowiedzialny za rozwój agencji i strategie e-marketingowe (założyciel agencji, dotychczas prezes zarządu);
  • Tomasz Tomczyk - członek zarządu odpowiedzialny za obsługę klientów (w agencji od grudnia 2002, dotychczas dyrektor obsługi klienta).

    Zmiany w zarządzie K2 Internet są ukoronowaniem przeprowadzanej od kilku miesięcy reorganizacji agencji, która przygotowuje się do walki o przywództwo na rynku usług interaktywnych. Nowy skład i struktura zarządu umożliwią K2 zintensyfikowanie akwizycji nowych klientów przy jednoczesnym zapewnieniu najwyższego poziomu współpracy z obecnymi partnerami oraz wiarygodności i stabilności finansowej.

    Równolegle ze zmianą zarządu akcjonariusze K2 Internet podjęli decyzję o udostępnieniu części posiadanych akcji na potrzeby programu opcyjnego dla pracowników agencji. Nowy Prezes K2 Internet, Janusz Żebrowski, komentuje:

    "To szalenie ważna decyzja. Opcje na akcje K2 zapewnią najwyższy poziom identyfikacji zespołu z firmą oraz motywacji do wspólnego dążenia do osiągnięcia postawionych celów".
  • Dołącz do dyskusji: Duże zmiany w K2 Internet

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl