SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duży spadek sprzedaż miesięczników wnętrzarskich i budowlanych

W kwietniu br. liderem sprzedaży wśród miesięczników budowlanych i wnętrzarskich były "Cztery Kąty" (Agora). Największy spadek w segmencie zanotował magazyn "Dom & Wnętrze" (Edipresse Polska).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Cztery Kąty" w kwietniu br. wyniosła 98 072 egz. i była o 16 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn budowlany "Murator" (Murator), który sprzedał się w ilości 88 900 egz. (spadek o 23 proc.).

Największy spadek w segmencie zanotował magazyn "Dom & Wnętrze" (Edipresse Polska) - w dół o 47 proc.

kwiecień


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Cztery Kąty 98 072 117 413
Murator 88 900 115 200
Ładny Dom 55 064 67 063
Moje Mieszkanie 50 898 50 003
M jak Mieszkanie 39 262 54 391
Mój Piękny Dom 25 635 34 089
Weranda 23 124 23 758
Dobre Wnętrze 22 191 21 898
Dom & Wnętrze 11 026 20 708
Elle Decoration 9 910 11 845

Porównując dane z kwietnia br. do danych z poprzedzającego miesiąca widać, że najwięcej zyskał magazyn "Ładny Dom" (Agora).

2009

kwiecień marzec
ZKDP Sprzedaż ogółem
Cztery Kąty 98 072 125 998
Murator 88 900 120 790
Ładny Dom 55 064 30 392
Moje Mieszkanie 50 898 56 476
M jak Mieszkanie 39 262 57 389
Mój Piękny Dom 25 635 27 171
Weranda 23 124 24 333
Dobre Wnętrze 22 191 18 528
Dom & Wnętrze 11 026 15 731
Elle Decoration 9 910 12 315

Dołącz do dyskusji: Duży spadek sprzedaż miesięczników wnętrzarskich i budowlanych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl