Duży wzrost miesięcznika "Mamo to ja"
Miesięczniki parentingowe, adresowane do rodziców, poprawiły sprzedaż w kwietniu 2006.
Liderem segmentu jest miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA), który osiągnął w kwietniu 2006 średnią sprzedaż na poziomie 106 475 egz. wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Na drugim miejscu uplasował się ”Dziecko” (Agora) ze średnią 101 986 egz., a na trzecim – ”Rodzice” z wynikiem 94 289 egz.
kwiecień | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Mamo, to ja | 106475 | 86982 |
Dziecko | 101986 | 83320 |
Rodzice | 94289 | 79104 |
Mam Dziecko | 89855 | 121563 |
Twoje dziecko | 67774 | 45642 |
Dołącz do dyskusji: Duży wzrost miesięcznika "Mamo to ja"