SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duży wzrost miesięcznika "Mamo to ja"

Miesięczniki parentingowe, adresowane do rodziców, poprawiły sprzedaż w kwietniu 2006.

Liderem segmentu jest miesięcznik ”Mamo, to ja” (Edipresse Polska SA), który osiągnął w kwietniu 2006 średnią sprzedaż na poziomie 106 475 egz. wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasował się ”Dziecko” (Agora) ze średnią 101 986 egz., a na trzecim – ”Rodzice” z wynikiem 94 289 egz.

 

kwiecień

20062005
ZKDPSprzedaż ogólem
Mamo, to ja10647586982
Dziecko10198683320
Rodzice9428979104
Mam Dziecko89855121563
Twoje dziecko6777445642

Dołącz do dyskusji: Duży wzrost miesięcznika "Mamo to ja"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl