Dwa awanse w OMD Group
Rafał Szafraniec, dotychczas pełniący rolę business & communication partnera, obejmuje nowo utworzone w agencji OMD stanowisko client development partner. Marta Sprzączak zaś, awansując na stanowisko business & copmunication Partner, przejmuje dotychczas kierowany przez Szafrańca zespół obsługujący McDonald's.
W nowej roli Rafał Szafraniec odpowiadać będzie m.in. za rozwój biznesu klientów OMD Group, poprzez dokładne rozpoznanie ich potrzeb marketingowych oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, które zwiększą skuteczność działań biznesowych (Client Growth Plan). Dotychczas kierowany przez Rafała Szafrańca team powierzono z kolei Marcie Sprzączak, która będzie kontynuowała współpracę ze swoim obecnym klientem – McDonald's. Prowadząc zespół, będzie odpowiadała m.in. za tworzenie strategii mediowych i komunikacyjnych w oparciu o modele ekonometryczne i dane biznesowe klienta oraz rozwój projektów z obszarów badań i analityki.
- Rafał i Marta znani są ze swojego zaangażowania. Niejednokrotnie przyczyniali się do wielu sukcesów naszej agencji. Jestem przekonana, że oboje świetnie sprawdzą się na nowych stanowiskach, wspierając naszych klientów w jeszcze bardziej innowacyjny i skuteczny sposób. Serdecznie im gratuluję. – komentuje Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, managing director OMD.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Rafał Szafraniec z OMD Group związany jest od 2008 roku. Doświadczenie zdobywał również w Instytucie Monitorowania Mediów. Specjalizuje się w omnichannelowym planowaniu mediów oraz wykorzystaniu innowacyjnych formatów digitalowych w komunikacji marek. Współpracował z klientami z wielu kategorii: usługi (McDonald's, Promedica24), finanse (Provident, EFG Polbank), FMCG (Grupa Żywiec - Heineken, Bakoma), technologie (Hewlett-Packard), retail (Sklepy KOMFORT), wykończenie wnętrz (Tikkurila - Beckers, Tikkurila, Jedynka), automotive (Marubeni Motors), pharma (Orifarm), non-profit (Fundacja Ronalda McDonalda, WWF).
Marta Sprzączak ma 12-letnie doświadczenie w branży mediowej. Swoją pracę w OMD Group rozpoczęła w 2016 roku i od początku związana jest z marką McDonald's oraz Fundacją Ronalda McDonalda. Wcześniej, z ramienia agencji Wavemaker, odpowiadała za współpracę z firmą Henkel. Inicjatorka wewnętrznych projektów na rzecz rozwoju agencji, jej pracowników oraz procesów new business.
Dołącz do dyskusji: Dwa awanse w OMD Group