Dwutygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą. „Tele Świat” liderem
W październiku 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród dwutygodników z programem telewizyjnym znalazł się „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2013 roku wyniosła 362 935 egz. Była ona o 1,94 proc. większa niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w badanym okresie miał wynik na poziomie 184 275 egz., po spadku o 11,20 proc.
>>> „Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 900 tys. egz. „Program TV” z największym spadkiem
Trzecią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w październiku ub.r. na poziomie 59 575 egz. Magazyn ten w badanym okresie zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 12,05 proc.
Wirtualnemedia.pl | październik | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 362 935 | 370 125 |
TV14 | 184 275 | 207 520 |
Ekran TV | 59 575 | 67 738 |
W październiku 2013 w porównaniu do września 2013 roku również wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV” - było to 4,52 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | październik | wrzesień |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 362 935 | 370 143 |
TV14 | 184 275 | 187 219 |
Ekran TV | 59 575 | 62 395 |
Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą. „Tele Świat” liderem