Dwuznaczna kampania Cropp Town
"Obrabianie dziurek", "Obciąganie guzików" i "Krochmalenie poszwy" - to dwuznaczne teksty, które znalazły się w najnowszej kampanii reklamowej sieci sklepów z odzieżą Cropp Town (LPP SA). Cała akcja realizowana jest pod wspólnym hasłem "Szyjemy inaczej".
Akcja rozpoczęła się komunikacją w sieci sklepów Cropp Town (obecnie 101 lokalizacji w Polsce) pod koniec marca, a działania ATL ruszyły 1 kwietnia i potrwają do połowy maja.
Jednym z podstawowych mediów wykorzystanych w kampanii jest outdoor. Reklamy zostały umieszczone na nośnikach 6x3, citylightach i wiatach przystankowych. Wykorzystano też autobusy komunikacji miejskiej jako mobilne nośniki reklamowe. Tego typu działania można zobaczyć w Warszawie, Łodzi, Trójmieście, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu oraz aglomeracji śląskiej.
W ramach kampanii realizowanych jest również szereg działań z zakresu ambient media. Nośniki z reklamami Cropp Town pojawiły się w kilkuset szkołach i klubach w całej Polsce, a także w kinach. Znajdą się również w warszawskim metrze.
Kampania realizowana jest ponadto w Internecie. Działania będą miały miejsce w kilkunastu wyselekcjonowanych portalach i serwisach społecznościowych oraz komunikatorze Gada-Gadu. Oprócz tego wysyłane będą także emaile do osób będących w bazie adresowej Cropp Town, wykorzystane zostaną również smsy.
Powstał także specjalny interaktywny serwis www.cropptown.pl, w którym internauci znajdą nie tylko najnowsze kolekcje ubrań Cropp, ale też filmy i relacje z różnych imprez oraz wiele aktywnych aplikacji zachęcających do interakcji.
Na potrzeby akcji stworzono specjalny spot reklamowy, który
będzie emitowany w stacjach muzycznych 4fun.tv, MTV Polska, kinach
oraz na ekranach w sklepach Cropp Town.
Będą miały miejsce również działania sponsoringowe na antenie Viva
Polska.
Kampanie wspierać mają dodatkowo działania w centrach handlowych i w prasie, własne eventy Cropp oraz specjalna komunikacja w punktach sprzedaży.
Poza Polską akcja realizowana jest także w Rosji, Ukrainie, Czechach, Słowacji, Litwie, Łotwie, Estonii oraz w Rumunii.
Pomysły kreatywne kampanii powstały w agencji Momentum, ich wdrożeniem zajął się zespół kreatywny LPP. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Universal McCann oraz LPP we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Dwuznaczna kampania Cropp Town