„Działkowiec” liderem miesięczników o ogrodnictwie
W październiku ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie umocnił się „Działkowiec”, który jako jedyny w zestawieniu zanotował wzrost. Z kolei najwięcej straciła „Magnolia”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w październiku 2016 roku wyniosła 101 644 egz. W porównaniu do października 2015 roku zwiększyła się ona o 5,01 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda), który awansował z trzeciej lokaty. Jego wynik uplasował się na poziomie 69 140 egz., po spadku o 12,82 proc.
Na ostatnią pozycję podium spadł z kolei miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 21,37 proc. do 63 112 egz.
Szósta była „Magnolia” (Agora) ze sprzedażą ogółem w październiku ub.r. na poziomie 22 507 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 28,37 proc.
Wirtualnemedia.pl |
październik |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Działkowiec |
149 570 |
101 644 |
101 644 |
168 050 |
96 791 |
96 791 |
5,01% |
Przepis na Ogród |
100 000 |
69 140 |
69 140 |
115 000 |
79 308 |
79 308 |
-12,82% |
Mam Ogród |
107 850 |
63 112 |
63 112 |
135 000 |
80 268 |
80 268 |
-21,37% |
Mój Ogródek |
72 950 |
37 349 |
37 349 |
96 450 |
41 736 |
41 736 |
-10,51% |
Mój Piękny Ogród |
53 000 |
29 542 |
29 542 |
69 940 |
37 963 |
37 963 |
-22,18% |
Magnolia |
61 000 |
22 507 |
22 507 |
71 000 |
31 424 |
31 422 |
-28,37% |
Hasło Ogrodnicze |
8 000 |
2 621 |
2 521 |
8 000 |
2 951 |
2 878 |
-12,40% |
W październiku 2016 roku w porównaniu do września 2016 roku też prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej również straciła „Magnolia” - było to 32,96 proc. Z kolei jedyny wzrost, wynoszący 5,60 proc., odnotował „Przepis na Ogród”.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
październik |
wrzesień |
|||||
Tygodniki |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Działkowiec |
149 570 |
101 644 |
101 644 |
156 260 |
106 507 |
105 657 |
-3,80% |
Przepis na Ogród |
100 000 |
69 140 |
69 140 |
105 000 |
65 476 |
65 476 |
5,60% |
Mam Ogród |
107 850 |
63 112 |
63 112 |
113 000 |
72 438 |
72 438 |
-12,87% |
Mój Ogródek |
72 950 |
37 349 |
37 349 |
76 630 |
39 793 |
38 943 |
-4,09% |
Mój Piękny Ogród |
53 000 |
29 542 |
29 542 |
55 000 |
36 338 |
36 338 |
-18,70% |
Magnolia |
61 000 |
22 507 |
22 507 |
62 000 |
39 072 |
33 572 |
-32,96% |
Hasło Ogrodnicze |
8 000 |
2 621 |
2 521 |
8 000 |
2 614 |
2 534 |
-0,51% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem miesięczników o ogrodnictwie