SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Dzień Dobry TVN' wygrało z 'Pytaniem na śniadanie'

Poranny magazyn 'Dzień Dobry TVN' od września 2008 r. do czerwca tego roku śledziło średnio 609 tys. osób. Morning show TVP2 "Pytanie na śniadanie" gromadził w tym czasie przed ekranami telewizorów 562 tys. widzów.

"Dzień Dobry TVN" w dni powszednie zapewniało stacji 16,6 proc. udziału w grupie 4+ oraz 18,37 proc. w komercyjnej grupie docelowej - wynika z danych AGB Nielsen Media Research* dla Wirtualnemedia.pl. Program w porównaniu do poprzedniego sezonu nieznacznie poprawił swoje wyniki.

dziendobryogladal

Gorsze wyniki niż przed rokiem zanotowały weekendowe odcinki śniadaniowego programu. Śledziło je nieco ponad milion widzów przy udziale w rynku wynoszącym 15,8 proc. oraz 17,66 proc. udziału w grupie 16-49.

weeekendtvn


"Pytanie na śniadanie" zanotowało 15,77 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 13,75 proc. udziału w grupie 16-49. W poprzednim badanym okresie proporcje te wyniosły odpowiednio 16,21 proc. udziału i 13,21 proc. udziału.

pytanuieogl


W profilu widowni obu programów dominują kobiety. Ponad 45 proc. widzów "Dzień Dobry TVN" pochodzi z dużych oraz największych miast, zaś ponad 65 proc. widzów "Pytania na śniadanie" zamieszkuje wsie i najmniejsze miasta.

gutenmorgenprofil


pytanieprofilwidza


Wpływy cennikowe wokół "Dzień Dobry TVN" wyniosły ponad 80 mln złotych, "Pytanie na śniadanie" na papierze zarobiło ponad 47 mln złotych (bez rabatów). Oba programy powrócą po wakacjach.



*dane od 1 września 2008 roku do 12 czerwca.

Dołącz do dyskusji: 'Dzień Dobry TVN' wygrało z 'Pytaniem na śniadanie'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl