"Dzień dobry TVN" zwiększa przewagę nad porannym programem Dwójki
"Dzień dobry TVN" w dni powszednie wygrywa z "Pytaniem naśniadanie". Wraz z zaprzestaniem emisji weekendowego wydaniaporannego programu Dwójki, magazyn TVN zyskał nowych widzów także wsoboty.
Średnio w trzy majowe soboty "Dzień dobry TVN" oglądało 986 tys.widzów przy udziale w rynku na poziomie 19,34 proc. Dało to stacjiTVN pozycję wicelidera pasma za TVP 1, która miała 1,04 mlnoglądających. Natomiast nadająca w tym czasie powtórki polskichseriali Dwójka była trzecia - miała 703 tys. widzów i 13,64 proc.udziału. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl.
DDTVN - soboty | Wszyscy4+ | 16-49 | |
Date | AMR | SHR % | SHR % |
17-05-2008 | 823 931 | 18,48% | 19,71% |
10-05-2008 | 951 187 | 22,79% | 24,06% |
03-05-2008 | 1 187 121 | 17,69% | 18,24% |
średnia | 986 051 | 19,34% | 20,22% |
W analogicznym okresie ubiegłego roku "Dzień dobry TVN" w sobotyprzyciągało przed ekrany 896 tys. osób, a udział stacji w czasieemisji programu wynosił 19,65 proc. Nadawany w tym samym czasienieco krótszy magazyn "Śniadanie w Dwójce" (zastąpiony latem ub.r.przez "Pytanie na śniadanie") oglądało 545 tys. widzów, dając TVP 211,79 proc. udziału.
W niedziele podobnie jak w soboty jedynym programem porannymjest "Dzień dobry TVN". W okresie od 1 do 20 maja br. wydaniamorning show w ten dzień obejrzało średnio 1,11 mln widzów, czyliwięcej niż w soboty, choć z niższym udziałem w rynku, który wyniósł16,77 proc.
DDTVN - niedziele | Wszyscy4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
18-05-2008 | 1 094 624 | 15,86% | 17,10% |
11-05-2008 | 1 101 004 | 17,86% | 19,46% |
04-05-2008 | 1 143 489 | 16,67% | 20,12% |
średnia | 1 113 583 | 16,77% | 18,93% |
W dni powszednie liderem w oglądalności wśród tzw. telewizjiśniadaniowych pozostaje "Dzień dobry TVN", które w analizowanymokresie oglądane było przez 609 tys. osób przy udziale na poziomie17,91 proc. Konkurencyjne "Pytanie na śniadanie" miało w tym czasie477 tys. oglądających i 15,90 proc. udziału.
Obecnie zatem przewaga morning show TVN nad magazynem TVP 2 jestwiększa niż na początku roku - w okresie od 1 stycznia do 29 lutegobr. "Dzień dobry TVN" miało bowiem średnio 663 tys. widzów i 16,99proc. udziału, a "Pytanie na śniadanie" - 646 tys. widzów i 16,08proc. udziału.
DDTVN | Wszyscy4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
20-05-2008 | 586 053 | 17,04% | 17,38% |
19-05-2008 | 757 519 | 20,52% | 21,55% |
16-05-2008 | 484 380 | 16,97% | 18,24% |
15-05-2008 | 500 333 | 19,81% | 22,11% |
14-05-2008 | 520 614 | 17,35% | 17,45% |
13-05-2008 | 465 086 | 16,97% | 18,11% |
12-05-2008 | 457 348 | 15,86% | 15,65% |
09-05-2008 | 533 539 | 17,87% | 24,01% |
08-05-2008 | 590 652 | 18,77% | 22,83% |
07-05-2008 | 516 136 | 17,18% | 18,50% |
06-05-2008 | 538 024 | 18,08% | 17,57% |
05-05-2008 | 481 680 | 15,96% | 17,92% |
02-05-2008 | 875 253 | 17,55% | 19,29% |
01-05-2008 | 1 216 401 | 19,13% | 19,87% |
średnia | 608 893 | 17,91% | 19,35% |
Pytanie na śniadanie | Wszyscy4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
20-05-2008 | 489 063 | 14,17% | 13,67% |
19-05-2008 | 563 846 | 15,25% | 14,31% |
16-05-2008 | 463 881 | 16,54% | 16,18% |
15-05-2008 | 342 197 | 13,83% | 10,62% |
14-05-2008 | 472 046 | 15,95% | 12,92% |
13-05-2008 | 428 834 | 15,79% | 12,08% |
12-05-2008 | 451 014 | 15,62% | 14,09% |
09-05-2008 | 457 462 | 15,69% | 15,47% |
08-05-2008 | 641 376 | 20,63% | 19,30% |
07-05-2008 | 507 405 | 17,23% | 15,64% |
06-05-2008 | 486 277 | 16,53% | 13,65% |
05-05-2008 | 390 577 | 12,94% | 11,77% |
średnia | 476 523 | 15,90% | 14,23% |
Natomiast widownia nadawanej w TVP 1 "Kawy czy herbaty?" mieści sięw granicach wyznaczonych przez poranne magazyny TVN i TVP 2 - wbadanym okresie program oglądało bowiem średnio 566 tys. osób. Miałon jednak znacznie wyższy udział w rynku niż telewizje śniadaniowekonkurencji - 32,80 proc. Z kolei wyniki najmłodszego z morningshows - "Pulsu o poranku" emitowanego w TV Puls to 12 tys. widzów i0,46 proc. udziału.
Kawa czy herbata? | Wszyscy4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
20-05-2008 | 590 423 | 35,31% | 32,56% |
19-05-2008 | 640 184 | 36,37% | 32,33% |
16-05-2008 | 616 592 | 34,28% | 29,80% |
15-05-2008 | 566 873 | 32,59% | 29,81% |
14-05-2008 | 580 311 | 32,26% | 31,53% |
13-05-2008 | 536 444 | 31,92% | 31,73% |
12-05-2008 | 543 442 | 32,14% | 30,03% |
09-05-2008 | 500 090 | 28,97% | 24,22% |
08-05-2008 | 603 525 | 35,49% | 27,01% |
07-05-2008 | 661 140 | 35,42% | 32,45% |
06-05-2008 | 509 902 | 28,64% | 23,02% |
05-05-2008 | 559 247 | 33,31% | 27,19% |
02-05-2008 | 474 061 | 29,94% | 18,44% |
średnia | 566 438 | 32,80% | 28,56% |
Puls o poranku | Wszyscy4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
20-05-2008 | 11 944 | 0,44% | 0,13% |
19-05-2008 | 6 609 | 0,23% | 0,23% |
16-05-2008 | 16 125 | 0,61% | 0,41% |
15-05-2008 | 22 858 | 0,91% | 1,13% |
14-05-2008 | 10 669 | 0,39% | 0,65% |
13-05-2008 | 6 902 | 0,27% | 0,40% |
12-05-2008 | 11 843 | 0,47% | 0,76% |
09-05-2008 | 22 812 | 0,84% | 0,03% |
08-05-2008 | 4 423 | 0,16% | 0,11% |
07-05-2008 | 10 693 | 0,38% | 0,47% |
06-05-2008 | 5 461 | 0,20% | 0,03% |
05-05-2008 | 18 877 | 0,73% | 0,95% |
średnia | 12 442 | 0,46% | 0,44% |
Dołącz do dyskusji: "Dzień dobry TVN" zwiększa przewagę nad porannym programem Dwójki