Edelman zwycięża w globalnym przetargu Hewlett-Packard
Od października 2008 r. agencja Edelman odpowiedzialna będzie za obsługę marki HP (IPG - dział druku i przetwarzania obrazu) w zakresie public relations, doradztwa marketingowego oraz influencer marketing.
W ramach globalnego kontraktu, obejmującego 70 krajów, Edelman zastąpił trzy agencje, które oddzielnie koordynowały wszystkie wyżej wymienione obszary.
Działania w regionie EMEA koordynowane będą przez oddziały w Barcelonie i Londynie (tzw. EMEA HUBs). W polskim biurze Edelmana w Warszawie za obsługę projektów odpowiadać będą dwa zespoły.
Karolina Mizgalska, account director, będzie koordynować działania w regionie (tzw. HUB lokalny). Do Mizgalskiej raportować będą biura Edelmana oraz agencji afiliowanych z Rosji, Bułgarii, Węgier, Rumunii, Mołdawii, Słowenii, Czech, Słowacji, Ukrainy i Izraela oraz Polski. Działania w Polsce prowadzić będzie zespół kierowany przez Małgorzatę Celarek, account managera.
Dołącz do dyskusji: Edelman zwycięża w globalnym przetargu Hewlett-Packard