Edipresse wygrywa
Pracownicy domów mediowych uznali ...
Po raz trzeci Biuro Reklamy Edipresse Polska zostało uznane przez pracowników domów mediowych jako najlepsze. Ocenianych było pięć kategorii: kompetencje pracowników, polityka cenowa i rabatowa, różnorodność oferty, zawodowa rzetelność oraz kultura osobista. W czterech spośród nich, pracownicy Biura Reklamy Edipresse Polska zostali ocenieni najwyżej. Jedynie w kategorii polityka cenowa i rabatowa Edipresse ustąpił miejsca wydawnictwu Hearst Marquard.
"Najbardziej cieszy fakt, iż zdobywamy ten tytuł po raz trzeci. Świadczy to o dużym zaufaniu pracowników domów medialnych do Biur Reklamy Edipresse Polska. Mamy nadzieję, że w przyszłości będziemy oceniani równie wysoko." - komentuje Izabela Bochenek - Dyrektor Marketingu Edipresse Polska.
Edipresse Polska plasuje się w ścisłej czołówce wydawców prasy kolorowej pod względem wypływów reklamowych.
Większość tytułów Edipresse stale pozostaje liderami pod względem wpływów reklamowych w swoich segmentach. Należą do nich tygodnik "Przyjaciółka", dwutygodnik "Viva!", miesięczniki "Mamo to ja", "Vita", Dom i Wnętrze". Miesięcznik "Twoje Dziecko" zajmuje drugą pozycję pod względem wpływów reklamowych tuż po "Mamo to ja".
Największy udział w rynku reklamowym wśród wydawców magazynów w Polsce posiada Axel Springer (16%), Gruner & Jar, Bauer i Edipresse Polska posiadają po 15 % udziału w rynku.
Dołącz do dyskusji: Edipresse wygrywa