Nowa koszulka Ekipy z grafiką jak na t-shircie marki Vetements
Youtuberska Ekipa zaprezentowała nową kolekcję swojej odzieży. Internauci zwrócili, że wzór na jednej z koszulek jest podobny do grafiki z t-shirtu szwajcarskiej marki premium Vetements.
Ubrania z nowej kolekcji pokazał na Instagramie Karol „Friz” Wiśniewski, najpopularniejszy z twórców Ekipy. Odzież i gadżety są sprzedawane przez Ekipę od kilku lat we własnym sklepie internetowym Ekipatonosi.pl.
Na jednej z koszulek, kosztującej 99,99 zł, jest grafika z dwoma buźkami połączonymi kreską symbolizującą uśmiech. Niektórzy internauci zwrócili uwagę, że podobna grafika, razem z napisem „Not happy not sad”, od jakiegoś czasu widnieje na t-shirtach szwajcarskiej marki Vetements.
Szybko pojawiły się zarzuty, że wzór został przez Ekipę skopiowany z koszulki Vetements. - Ekipa chyba nadal nie zrozumiała co złego zrobiła #wersow kradnąc logo i znów kradną, tym razem... nadruki na koszulkach. Popularny wzór "not happy not sad" marki Vetements już dostępny na stronie ekipatonosi - skomentował twitterowicz @EHomonto.
Zauważyłam twetta kogoś, że #ekipa znowu zerżneła pomysł na koszulki z internetu ( zdjęcie jest niżej) nie wiem czy oni już nie mają wyświetleń i nakręcają widownie aby zrobić drame , jak tak to wam się udało, jeszcze pewnie powiecie, że nie wiedziliscie ,że ściągnęliście pomysł. pic.twitter.com/7Ftp6gnXj1
— Palma 🏝 (@palmatoja) September 21, 2021
Pod koniec lipca Sylwester Wardęga zarzucił należącej do Ekipy influencerce Wersow, że przez dwa lata bez odpowiedniej licencji korzystała z logo z sową stworzonego przez francuskiego artysty. Zrezygnowała z tego na początku br., kiedy Wardęga wytknął jej, że skopiowała choreografię ze zdjęć zagranicznej influencerki.
Tydzień później członkowie Ekipy opublikowali długie wideo, w którym odpowiedzieli na szereg zastrzeżeń dotyczących ich działalności. Wersow twierdziła, że nie wiedziała, że trzeba wykupić taką licencję. Ponadto zamazała logo ze swoich starszych filmów na YouTubie.
JR Holding wycenił Ekipa Holding na 144 mln zł
Za sprzedaż ich oferty reklamowej Ekipy odpowiada spółka Ekipa Management, natomiast firma Ekipa Holding obejmuje też sklep internetowy z odzieżą i gadżetami (zarządza nim spółka Ekipatonosi). Karol Wiśniewski podał, że w ub.r. Ekipatonosi osiągnęła ok. 10 mln zł przychodów i była rentowna, natomiast w br. notuje miesięcznie ok. 3 mln zł.
Ekipa Holding prowadziła negocjacje z notowanym na giełdzie studiem All In! Games dotyczące współpracy przy przygotowaniu i wydaniu gry wideo, przy czym nie podjęto właściwej współpracy. Podpisała natomiast ramową umowę z notowanym na giełdzie studiem T-Bull, tworzącym głównie gry mobilne, dotyczącą wydania przynajmniej dwóch gier.
W lutym br. JR Holding objął 12,3 mln akcji Ekipy Holding z nowej emisji, które stanowią 11,97 proc. kapitału i głosów na walnym zgromadzeniu. W swoim raporcie za pierwszym kwartał JR Holding wycenił ten pakiet na 17,22 mln zł, co daje kapitalizację całej Ekipy w wysokości 143,8 mln zł. - W swoich raportach przy spółkach niepublicznych zawsze wyceniamy nasze akcje po cenie ostatniej emisji - wyjaśnił January Ciszewski podczas konferencji. - Moim zdaniem to bardzo ostrożna wycena - dodał.
W drugiej połowie czerwca Ekipa Holding sprzedała akcje nowej emisji za 10,38 mln zł, kupiło je 45 osób fizycznych i firm. Pozyskane środki spółka zamierza przeznaczyć w całości na rozwój.
Dołącz do dyskusji: Nowa koszulka Ekipy z grafiką jak na t-shircie marki Vetements
12-latek nie ma o tym pojęcia:)
A tak serio, kolejna kompromitacja. Ile jeszcze?