Ekologiczny 'Glamour' z torbą
Ukazujący się dziś czerwcowy numer miesięcznika "Glamour" (G+J Polska) to trzecie wydanie pisma poświęcone ekologii. Do części jego nakładu dołączona została torba ekologiczna zaprojektowana przez projektantkę Violę Śpiechowicz.
W numerze poruszane są m.in. takie tematy dot. ekologii jak działania na rzecz ochrony naszej planety czy ekologiczne kosmetyki i ubrania. Wydanie wydrukowane zostało w nakładzie 220 tys. egz. Mutacja bez dodatku kosztuje tyle co zwykle, czyli 3,90 zł, a wersja z torbą - 9,99 zł.
Numer wspiera kampania reklamowa w telewizji (m.in. Polsat, TVN, TVN 7, TVN Style, MTV Polska, Viva Polska, VH1 Polska), prasie ("Gala"), radiu (Radiu Zet) i internecie (Glamour.pl, Kobieta.pl, Gadu-Gadu, WP.pl). Kreację przygotował dział marketingu G+J wraz ze studiem Badi Badi, zaś za zakup mediów odpowiadał Starcom oraz dział marketingu wydawcy.
Średnia sprzedaż ogółem "Glamour" w styczniu i lutym br. wyniosła 123 217 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Ekologiczny 'Glamour' z torbą