„Elle” z odświeżoną szatą graficzną i Magdą Mołek
Miesięcznik „Elle” (Grupa Burda) od czerwcowego wydania, które ukaże się 7 maja br., zyska nową szatę graficzną. Na jego okładce znajdzie się Magda Mołek.
Wydawca zapowiada, że nowa makieta „Elle” będzie dynamiczniejsza i nowocześniejsza. Zmiany przygotowało studio graficzne magazynu pod kierownictwem Esther Sternkopf, dyrektor kreatywnej „Elle” i dyrektora artystycznego tytułu Michała Piekarskiego.
W wydaniu czytelnicy znajdą wywiad z Magdą Mołek, a także sesję mody, w której obok ubrań światowych projektantów jest kreacja autorstwa Jakuba „Jacoba” Bartnika - jednego z uczestników show TVN „Project Runway”.
>>> Zobacz wszystkie okładki ELLE
Czerwcowe „Elle” ukaże się z dwiema wersjami okładek. Na okładce kolekcjonerskiej, dostępnej w prenumeracie, po raz pierwszy znajdzie się ilustracja. Portret Magdy Mołek narysowała ilustratorka Olka Osadzińska.
Wydanie ukaże się w nakładzie 105 tys. egz. i w normalnej cenie 7,90 zł. Numer wspiera kampania promocyjna w internecie, mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), w punktach sprzedaży, a także akcje mailingowe oraz promocja w pozostałych tytułach wydawnictwa. Akcję przygotował zespół marketingu Burda International Polska.
Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Elle” w styczniu br. wyniosła 55 841 egz. (zobacz wyniki wszystkich magazynów luksusowych).
Dołącz do dyskusji: „Elle” z odświeżoną szatą graficzną i Magdą Mołek